جستجو

آشنایی با باسکول 18 متری صادراتی

باسکول ۱۸ متری دیجی باسکول

باسکول 18 متری صادراتی، وسیله‌ای برای اندازه‌گیری اجسام با تناژ بالا است که در صنایع مختلف مانند پتروشیمی، معادن و حمل‌ونقل کاربرد دارد. ابعاد این باسکول 18*3 متر و ظرفیت توزین آن 100 تا 120 تن است. دقت اندازه‌گیری آن 10 کیلوگرم است که می‌توان با انتخاب برند لودسل، دقت نهایی آن را افزایش داد. این باسکول به سفارش مشتری و پس از مشاوره و بررسی نیازها تولید می‌شود تا بتوان بیشترین بهره وری از یک تجهیز را برای آن صنعت به ارمغان آورد.

سازه باسکول 18 متری صادراتی از چه متریالی ساخته می‌شود ؟!

باسکول جاده ای 18 متری صادراتی در دو نوع پلتفرم تمام فلز و بتن-فلز تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. پلتفرم تمام فلز دارای ساختاری مقاوم و انعطاف‌پذیر است و نصب آسان و سریعی دارد. از طرف دیگر، پلتفرم بتن-فلز ترکیبی از فلز و بتن بوده که باعث افزایش مقاومت و دوام باسکول می‌شود. این نوع باسکول برای محیط‌های ثابت و پرتردد با نیاز به دقت و پایداری بالا مناسب است. تنوع این پلتفرم‌ها امکان پاسخگویی به نیازهای مختلف صنایع را فراهم کرده و راندمان آنها را افزایش می‌دهد. که در ادامه به تفاوت و ویژگی های منحصر به فرد هر کدام جداگانه صحبت خواهیم کرد.

ویژگی و کاربردهای باسکول صادراتی تمام فلز 18 متری 100 و 120 تنی

باسکول‌های صادراتی تمام فلز 18 متری با میزان دقت بالا، استحکام و عملکرد عالی برای صنایع مختلفی طراحی شده‌اند. این باسکول‌ها به دلیل مونتاژ و جابجایی آسان بدون نیاز به جرثقیل سنگین و سازه فولادی ضدزنگ و همچنین حمل و نقل ارزان و آسان تر بسیار محبوب هستند. دسترسی به لودسل‌ها برای تنظیم و نظافت آن ها بسیار آسان است و به علاوه نیاز به حفاری کمتری دارند، که این ویژگی‌ها بهره‌وری در فضاهای کوچک را نیز افزایش می‌دهد.

ویژگی و کاربردهای باسکول صادراتی بتن-فلز 18 متری 100 و 120 تنی

باسکول صادراتی بتن-فلز 18 متری علاوه بر یک سری از ویژگی‌های مشابه با باسکول تمام فلز، دارای مزایای منحصر به فردی است. این باسکول دوام و عمر طولانی‌تری دارد و در شرایط بارندگی، خودروهای سنگین روی آن سر نمی‌خورند، بنابراین برای مناطق مرطوب مناسب‌تر است. باسکول بتنی در برابر حرارت، ترکیبات شیمیایی، جریان الکتریکی و صاعقه بسیار مقاوم است، که این ویژگی‌ها آن را برای صنایع خاصی کارآمدتر می‌کند.

باسکول ۱۸ متری

توضیحی جامع در خصوص باسکول 18 متری صادراتی

دیجی باسکول با تولید باسکول های 18 متری توانسته نیازهای صنایع بزرگ ایران و کشورهای همسایه را به خوبی برطرف کند. با توجه به تفاوت قوانین راهنمایی و رانندگی در کشورهای همسایه، بخش زیادی از محصولات این شرکت به این کشورها (عمان، عراق، ترکیه، عربستان، پاکستان و…) صادر می‌شود. بیشترین پلتفرمی که در باسکول‌های صادراتی 18 متری 100 و 120 تنی استفاده می‌شود، نوع تمام فلز آن است، زیرا حمل و نقل و فرآیند صادرات آن آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر است.

برخی از ویژگی‌های باسکول تمام فلز 18 متری که مورد توجه صنایع خارجی قرار گرفته‌اند عبارتند از: مونتاژ و جابجایی آسان و سریع، نیاز به کمترین میزان از حفاری، صفحات ماژولار ساخته شده از تیرهای فلزی، عدم نیاز به جرثقیل سنگین در هنگام نصب، سازه فلزی سبک و مقاوم، دسترسی راحت به لودسل‌ها برای سرویس و نگهداری و هزینه خدمات و نگهداری پایین.

خرید و قیمت باسکول 18 متری صادراتی دیجی باسکول

برای خرید باسکول 18 متری، توصیه می‌شود نیازهای اصلی، اطلاعات دقیق، منطقه جغرافیایی، نوع محموله‌های صنعت و سایر موارد را بررسی و به مشاوران فروش شرکت دیجی باسکول اطلاع دهید تا بهترین راهنمایی را از ما دریافت کنید.

برای استعلام قیمت به‌روز باسکول 18 متری، به صفحه دیجی باسکول مراجعه کرده یا با شماره تماس‌های رسمی شرکت تماس بگیرید و از خدمات رایگان ما بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع