جستجو

آشنایی با انواع نمایشگر باسکول جاده ای

نمایشگر باسکول جاده ای

نمایشگر باسکول ابزاری الکتریکی است که در باسکول جاده ای وظیفه نمایش وزن را بر عهده دارد. اما به طور کلی قابلیت‌ها و عملکرد نمایشگرها آنها را از هم متمایز می‌کند. کیفیت قطعات الکتریکی و صفحه نمایشگر به کار رفته شده در نمایشگر وجه تمایز آنها است. انواع نمایشگر باسکول جاده ای را می‌توان بر اساس نوع سیگنالی که پردازش می‌کنند طبقه بندی کرد.  

نمایشگرهای آنالوگ

این نمایشگرها برای مدت طولانی در صنعت توزین مورد استفاده بوده‌اند و معمولاً در سیستم های ارتباطی استفاده می‌شوند. آنها اطلاعات را از دستگاه توزین به صفحه نمایش می‌برند که در آن خوانش وزن صورت می‌گیرد.

نمایشگر باسکول جاده ای

نمایشگر آنالوگ برای به دست آوردن سریع مقدار اندازه گیری شده استفاده می‌شود. نمایشگر آنالوگ اغلب جریان‌های الکتریکی، ولتاژها و ظرفیت های الکتریکی را در باسکول جاده ای اندازه گیری می‌کند و به صورت ویژه، در هر جایی که به یک مکانیسم نمایش ساده و نه چندان پیچیده نیاز باشد، کاربرد دارند. این نمایشگرها اغلب برای تاسیسات بزرگتر متشکل از واحدهای زیاد نصب می‌شوند.  

نمایشگرهای دیجیتال

این نمایشگرها مدرن‌تر هستند اما عملکردی مشابه نمونه آنالوگ دارند. نمایشگرهای دیجیتال دستگاه‌های انعطاف پذیری هستند که در زمینه‌های مختلف صنعتی به ویژه نمایشگرهای دیجیتال بازرسی و کنترل، تحقیقات و همچنین برای طیف گسترده ای از عملیات اندازه گیری به کار گرفته می‌شوند. نمایشگر دیجیتال به کاربران اجازه می‌دهد تا پارامترهای مختلفی مانند دما، رطوبت، لرزش، سیگنال‌های نرمال شده و غیره را مشاهده کنند.  

نمایشگر باسکول جاده ای

تعمیر و نگهداری نمایشگر باسکول

نگهداری از نمایشگر باسکول نیازمند دقت بالایی است، سعی کنید در تمامی مراحل استفاده از آنها به پارامترهایی که ممکن است دقت نمایشگر را کاهش دهد توجه داشته باشید. دفترچه راهنمای نمایشگر باسکول تمامی موارد ایمنی و نگهداری صحیح اندیکاتور را برای کاربران توضیح داده است، حتما قبل از استفاده، دفترچه راهنما را مطالعه کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که در هر موردی که نمایشگر باسکول نیازمند تعمیر باشد، متخصصان ما در کنار شما حضور خواهند داشت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع