جستجو

آشنایی با باسکول جاده ای فلزی

خرید باسکول جاده ای

اگر باسکول جاده ای را بر اساس جنس صفحه تقسیم بندی کنیم، باسکول جاده ای فلزی یکی از باسکول های محبوب در صنایع است. از نظر ساختار و سازه کلی با باسکول بتنی تفاوتی ندارد، تنها جنس صفحه تمام فلز است.

اگرچه صفحه باسکول کاملا فلزی است اما فونداسیون از بتن تولید می‌شود. لازم به ذکر است جنس صفحه تعیین کننده نوع نصب آن نیست، بنابراین این باسکول می‌تواند به صورت همسطح و برجسته نصب شود.

تکنولوژی تولید باسکول جاده ای فلزی

باسکول جاده ای فلزی در کارخانه ها تولید می‌شوند و در مقایسه با باسکول بتنی امکان تولید آنها در محل پروژه وجود ندارد؛ چرا که تجهیزات بیشتری برای تولید نیاز دارد.  بدنه اصلی با اتصال تیرها و نبشی ها شکل می‌گیرد و سپس صفحات فلزی بر روی آن جوشکاری می‌شوند. هدف استفاده از تیرها تامین استحکام فشاری و کششی سازه در برابر اعمال فشار بار است.

خرید باسکول جاده ای

باسکول جاده ای فلزی در ظرفیت های مختلفی تولید می‌شوند اما باسکول۵۰ تنی و باسکول ۶۰ تنی از تقاضای بیشتری برخوردار است. صفحات باسکول نیسان کش و خاور کش هم فلزی هستند.

اکثر صفحات فلزی روی سطح خود آج‌های الماسی دارند. این آج‌ها در زمان خیس بودن باسکول جاده ای به تعادل وسایل نقلیه کمک می‌کند.  

به این نکته هم توجه کنید، صفحات فلزی به دلیل ارزشی که فولاد دارد همیشه یک سرمایه برای کسب‌و‌کار شما محسوب می‌شود. و در مقایسه با صفحات بتنی، امکان جابجایی راحت تری دارند. این دو مزیت درخواست خرید این صفحات را افزایش داده و این روزها سفارشات این باسکول جاده ای در سطح کشور بیشتر شده است.

وزن باسکول فلزی در مقایسه با باسکول بتنی کمتر است و همین مورد باعث می‌شود نصب و راه اندازی آن ساده تر باشد.

خرید باسکول جاده ای

 تفاوت صفحات فلزی و بتنی  باسکول جاده ای

اصولا زمان نصب صفحه فلزی در مقایسه با صفحه بتنی کمتر است و زودتر به بهره‌برداری می‌رسد. حمل و نقل صفحات بتنی به مراتب سخت تر از صفحات فلزی است چرا که وزن آنها بسیار بالا است.

در اقلیم های تر که باسکول در محیط های مرطوب و خیس کار می‌کند تعادل وسایل نقلیه بر صفحه باسکول بتنی در مقایسه با صفحه باسکول فلزی بیشتر است. بعلاوه تمایل به خوردگی صفحات فلزی حتی با پوشش رنگ های مقاوم به خوردگی در محیط های مرطوب و خیس بالاتر است.

طول عمر هر دو صفحه بالا است اما شرایط محیطی بر آن تاثیرگذار است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع