جستجو

آشنایی با باسکول پند

باسکول پند

پند نامی است که با صنعت ایران آمیخته شده است. اگر شما در حوزه صنعتی فعالیت داشته باشید، بدون شک نام گروه صنعتی پند را شنیده‌اید. ترازو و باسکول پند به طرز باور نکردنی در تمامی فعالیت های توزینی صنعت نقشی اساسی ایفا می‌کند.  

پند برای توزین اقلام و اجسام از ۳۰ کیلوگرم تا ۵۰۰ تن ترازو و باسکول تولید می‌کند. در این مقاله به انواع باسکول پند پرداخته‌ایم تا شما هم با تنوع محصولات گروه صنعتی پند آشنا شوید.

انواع باسکول پند

اصولا تقسیم بندی باسکول ها بر اساس ظرفیت توزین آنها انجام می‌شود. البته تنها تجهیزاتی که قابلیت توزین اجسام از یک تن به بالا را دارند به عنوان باسکول شناخته می‌شوند. در ادامه به چندین باسکول‌ تولیدی گروه صنعتی پند اشاره شده است.

باسکول پند

باسکول کفی

باسکول کفی قابلیت توزین اجسام از ۱ تن تا ۵ تن را فراهم می‌کند. این باسکول با صفحاتی در ابعاد ۱ * ۱ و ۱/۵ * ۱/۵ متر به بازار عرضه می‌شود، البته که قابلیت سفارشی سازی اندازه صفحه هم امکان پذیر است.

کفه این باسکول به صورت صاف و آجدار قابل تولید می‌گردد. باسکول کفی به دلیل تنوع ظرفیت توزین تقریبا در تمامی کارگاه‌ها و کارخانه های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمونه استیل این کفی علاوه بر مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی و خوردگی، در برابر ترکیبات اسیدی و بهداشتی هم مقاوم است تا نیاز صنایع غذایی و دارویی را برآورده کند.

باسکول تیسان کش

باسکول پند نیسان کش یکی دیگر از باسکول های فلزی است که توسط برند پند تولید می‌شود. نیسان کش را به عنوان باسکول ۷ تن هم می‌شناسند.

این باسکول فلزی در ابعاد ۲/۵ در ۴ متر تولید می‌شود. برای مزارع و باغ ‌ها نیسان کش گزینه بسیار خوبی است. به دلیل سبکی سازه و عدم نیاز به آماده سازی پیچیده محل نصب، این باسکول به راحتی جابجا می‌شود.

باسکول خاور کش

باسکول پند خاور کش با ظرفیت ۱۰ تن بهترین ابزار توزین برای میادین تره بار و دام زنده است. خاور کش هم با سازه فلزی تولید می‌شود که در ابعاد ۲/۵ در ۶ متر تولید می‌شود.

باسکول پند

باسکول جاده ای

باسکول جاده ای به دو صورت فلزی و بتنی به صورت همسطح و برجسته برای توزین کامیون و تریلی نصب و راه اندازی می‌شود. ظرفیت توزین از ۵۰ تن تا ۲۵۰ تن قابل اجرا است. اصولا باسکول جاده ای ۵۰ تن با یک صفحه باسکول ۳ متر در ۸ متر تولید می‌شود و یک باسکول جاده ای ۶۰ تن با دو صفحه باسکول ۳ متر در ۸ متر.

باسکول جاده ای امکان توزین در تناژ بالا را فراهم ساخته است که از این حیث به شدت مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع