جستجو

آشنایی با لودسل POWERCELL

لودسل POWERCELL

انواع لودسل، بخش بسیار مهم و تعیین کننده ای از باسکول های مختلف به ویژه باسکول جاده ای هستند. از زمان شروع به‌ کارگیری این محصول در باسکول ها تا به امروز، تخصصان در تلاش‌ هستند تا عملکرد کیفی این محصول را بهبود ببخشند. تا به امروز، لودسل POWERCELL در مقایسه با سایر مدل های این محصول، بهترین سطح کیفیت و دقت اندازه گیری را دارد و در این مقاله، به معرفی این لودسل و ویژگی های فنی آن خواهیم پرداخت.

مزایا و معایب لودسل POWERCELL

لودسل های POWERCELL را می‌توان از سایر مدل های این محصول متمایز کرده و آنها را یک لودسل فعال نامید. این لودسل مانند انواع لودسل های دیگر، از کرنش سنج (استرین گیج) و سیستم تبدیل دیجیتال برای تعیین عدد توزین استفاده می‌کنند. در لودسل های دیجیتال، اطلاعات وزنی اندازه‌ گیری شده، پیش از خروج سیگنال نهایی از محفظه لودسل تنظیم می شوند و پردازش این اطلاعات بر عهده نمایشگر است. در واقع در انواع باسکول جاده ای، نمایشگر تنها بخشی است که قابلیت پردازش اطلاعات را دارد و این ویژگی، بر مبنای سیگنال‌های دریافتی از لودسل ها در نمایشگر تعبیه شده است. در مقابل، در سیستم لودسل POWERCELL، پردازش اطلاعات علاوه بر نمایشگر، در خود لودسل هم انجام می‌شود که این امر قابلیت‌های این لودسل را در مقایسه با دیگر نمونه ها به شدت افزایش می‌دهد.

لودسل های POWERCELL مزایا و معایب مختلفی دارند که در ادامه، به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

مزایای لودسل POWERCELL

  • نرخ خطای بسیار پایین
  • مقاومت در برابر صاعقه
  • عدم نیاز به جانکشن باکس
  • امکان ارزیابی عملکرد از راه دور

معایب لودسل POWERCELL

  • هزینه راه اندازی بالا
  • پروتکل های اختصاصی
لودسل POWERCELL

ویژگی‌های لودسل POWERCELL

برخی از ویژگی های این نوع لودسل، از قبیل ترمیم دیجیتال و سیستم عیب یابی خودکار، واقعا بی‌نظیر هستند و نقطه قوتی برای این لودسل ها محسوب می‌شود.

برای ترمیم دیجیتال در این نوع نیز، الگوریتم‌های اختصاصی برای ترمیم سیگنال دیجیتال در ریزپردازنده‌ها تعبیه شده‌ است. در این حالت، ریزپردازنده‌ها هر کدام به طور دائمی، متغیرهایی مانند دما، تاریخچه بارگذاری و زمان بارگذاری را اندازه گیری کرده و این عوامل را بر خوانش وزن خنثی می‌کنند. این امر، تاثیرپذیری لودسل از محیط را به صفر رسانده و دقت آن را به شدت افزایش می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های لودسل POWERCELL، قابلیت خود نظارتی است که به طور مداوم عملکرد این لودسل ها را بر اساس مجموعه‌ای از معیارها اندازه گیری و ثبت می کند. اگر یک لودسل پاورسل اطلاعاتی را ارائه دهد که با معیارهای عملکرد آن مغایرت داشته باشد، سیستم داخلی این لودسل به کاربر اطلاع داده و امکان انجام تحقیقات بیشتر در این مورد را، برای تکنسین فراهم می کند.

علاوه بر این ویژگی ها، قابلیت عیب یابی از راه دور نیز، یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد این نوع لودسل است که اپراتورها را قادر می‌سازد تا از راه دور، بر عملکرد لودسل ها نظارت داشته باشند و در صورت نیاز، پیش از اینکه دقت لودسل به هر دلیل کاهش یابد، اقدامات لازم را انجام دهند.

لودسل های POWERCELL همچنین، از کابل های جداشدنی با روکش استیل ضد زنگ به منظور محافظت از خود در برابر آسیب فیزیکی استفاده می‌کنند. این کابل ها مهر و موم شده هستند؛ اما می‌توان بدون استفاده از ابزار خاصی آنها را جدا و وصل کرد؛ از این رو، سرویس کاری این لودسل ها آسان خواهد شد و در صورتی که لودسل یا کابل نیاز به جدا شدن یا تعویض کردن داشته باشند، در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهند شد.   

حفاظت در برابر صاعقه و عدم نیاز به استفاده از جانکشن باکس نیز، از دیگر ویژگی های این لودسل است. هدف تمام این پیشرفت ها در زمینه ساخت لودسل هایی با کارایی بهتر در این است که این محصولات، تا حد امکان دقیق و قابل اعتماد باشند. استفاده از این لودسل های جدید، در نهایت منجر به کاهش هزینه های عملیاتی و سودآوری بهتر برای صاحبان باسکول جاده ای خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع