جستجو

ارتقاء ویژگی های باسکول جاده ای

باسکول جاده ای

ارتقا ویژگی های باسکول جاده ای یکی از قابلیت های منحصر به فردی است که در برخی موارد به دلیل تغییر فعالیت های یک کسب و کار، بهترین راه برون رفت از یک مشکل در فرآیند تولید است.  به روشهای زیر می‌توان ویژگی های باسکول را ارتقا داد.

تعویض لودسل ها

لودسل ممکن است بر اثر ضربه یا به دلیل قرار گرفتن در محیط بیرون که در معرض سرما و گرمای شدید قرار گرفته، دقت خود را از دست بدهد.

در چنین مواقعی نیازی به خرید باسکول جاده ای جدید نیست و تنها کافی است همان جزئی که دچار آسیب شده است را تعویض کنید.

در برخی موارد هم ممکن است کسب و کار شما توسعه یابد و حجم کالای ورودی و خروجی کارگاه افزایش یابد. شما می‌توانید با تعویض لودسل ها و خرید لودسل هایی با ظرفیت توزین بالاتر این موضوع را حل کنید.

باسکول جاده ای

استفاده از نرم افزار کامپیوتر و اپلیکیشن گوشی باسکول جاده ای

در بسیاری از موارد مشاهده شده است که خریداران بعد از مدتی کار با نمایشگر باسکول جاده ای، دیگر قابلیت های آن جوابگوی سیستم کاری آنها نیست و بایستی برای ارتقا قابلیت های باسکول از نرم افزار باسکول پند استفاده کنند. این نرم افزار بر روی کامپیوتر نصب شده و اطلاعات توزین را از باسکول دریافت می‌کند و در فضای خود به گزارش ها و نمودارهای مورد نظر آن کسب و کار تبدیل می‌کند.

علاوه بر نرم افزار، نصب اپلیکیشن گوشی باسکول به شما کمک می‌کند دائما از فعالیت باسکول مطلع شوید. در قسمت بعدی اپلیکیشن به همراه اینترنت اشیا توضیح داده شده است.

استفاده از اینترنت اشیاء

استفاده از اینترنت اشیا یکی دیگر از ویژگی های قابل استفاده با هدف ارتقا باسکول جاده ای است. اگر شما دائما از محل کار خود دور هستید و نیاز دارید که فعالیت باسکول را رصد کنید استفاده از اینترنت اشیاء بهترین گزینه است.

اینترنت اشیاء این امکان را فراهم می‌کند که همزمان وقتی عدد وزن بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود، شما هم در اپلیکیشن گوشی آن را مشاهده کنید.

باسکول جاده ای

فاصله مکانی و مغایرت زمانی هم در این مورد تاثیری ندارد. ممکن است شما در یک کشور دیگر حضور داشته باشید و از فعالیت باسکول کارخانه خود مطلع شوید.

در اکثر اوقات سعی کنید برای تعویض قطعات و اجزا و خرید نرم افزارها با همان تامین کننده اولی که از آن باسکول خریداری کرده‌اید هماهنگ شوید. این تامین کننده احتمالا بهترین گزینه جایگزین را به شما پیشنهاد می‌دهد.  

البته که اجباری نیست و اگر شما قصد خرید از تامین کننده با کیفیت دیگری را دارید، می‌توانید از آن خرید کنید، صرفا توصیه ای بر اساس تجربه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع