جستجو

الزامات محل نصب باسکول جاده ای

باسکول جاده ای

در نظر گرفتن استانداردهای محل نصب باسکول، یکی از الزامات کلیدی است که بر کیفیت کاری باسکول جاده‌ ای تاثیر مستقیمی دارد. اگر می‌خواهید باسکولی با طول عمر بالا و دقت فوق العاده نصب کنید، بهتر است پیش از انجام هر کاری، محل نصب باسکول را به درستی آماده کنید. 

جهت تعیین اقدامات اجرایی پیش از نصب باسکول، مشاوران ما در دیجی باسکول ابتدا اطلاعات دقیقی در مورد کسب‌  و‌کار شما و محلی که مستقر هستید را کسب کرده و بر اساس آن، اقداماتی را قبل از نصب بایستی انجام شود، به شما اطلاع می‌دهند.

بر اساس مدل باسکول جاده ای که خریداری می‌کنید (فلزی یا بتنی و همسطح یا برجسته)، مراحل آماده سازی آن متفاوت خواهد بود؛ البته موضوع شیب محل نصب و فضای آزاد اطراف باسکول، برای تمامی مدل ها ثابت است و فارغ از مدل باسکول جاده ای انتخابی، انجام این بخش همیشه جزو اقدامات ضروری خواهد بود. به طور مثال، برای ورود و خروج کامیون و تریلی به سکوی باسکول، بایستی فضای کافی برای وسایل نقلیه در نظر گرفت.

باسکول جاده ای

نکات مهمی که باید پیش از خرید باسکول جاده ای به آنها توجه کنید

در راستای آماده سازی محل نصب باسکول و دوری از هرگونه اشتباه زیرساختی که دقت باسکول را تحت تاثیر قرار دهد، پیش از اقدام به خرید، این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا باسکول جاده ای نیازمند مدیریت ترافیک در یک جهت است یا دو جهت؟
  • آیا در محل نصب باسکول فضای کافی برای ورود و خروج وسایل نقلیه اختصاص داده شده است؟ 
  • آیا فضای مناسبی برای کامیون‌هایی که در صف هستند، اختصاص داده‌اید به طوری که مانع عبور و مرور دیگر کامیون‌های جاده نشوند؟
  • آیا محل نصب اختصاص داده شده قابلیت کارکرد در شرایط یخبندان و گرمای شدید را دارد؟
  • آیا محل نصب باسکول جاده ای زهکشی کافی برای مدیریت آب باران و ذوب یخ و برف را دارد؟
  • آیا در صورت افزایش نیازهای آینده، امکان توسعه فضای اختصاص داده شده و راه اندازی باسکول جاده ای دیگری وجود دارد؟

پاسخ این سوالات به شما کمک می‌کند تا پس از تماس با مشاوران دیجی باسکول ، بتوانید راهنمایی بهتری دریافت نمایید زیرا حتی مدل باسکول جاده ای که به شما پیشنهاد داده می‌شود، بر اساس شرایط محل نصبی که در نظر دارید خواهد بود؛ از این بهتر است که، پاسخ این سوالات را در نظر داشته باشید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع