جستجو

خرید باسکول دست دوم

باسکول دست دوم

بدون شک همیشه بایستی لوازم ابزار دقیق را نو و از تولید کننده یا تامین کننده معتبر خرید کرد. اما سوالات زیادی در مورد باسکول دست دوم ذهن مشتریان را مشغول کرده است. سایت دیوار یکی از پلتفرم های فروش آنلاین است که خرید و فروش باسکول دست دوم در آن صورت می‌گیرد. 

در این مقاله به موضوع خرید باسکول دست دوم پرداخته‌ایم تا اطلاعات شما را در این مورد تکمیل کنیم. 

ویژگی های باسکول جاده ای دست دوم 

باسکول دسته دوم ممکن است مشتریان را با ۳ مشکل اساسی روبرو کند. در ادامه این موضوعات ذکر شده است که بهتر از قبل از خرید باسکول به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید. 

  • باسکول دست دوم گارانتی ندارد 

 همه شما می‌دانید که کالای دسته دوم شامل گارانتی نمی‌شود، چرا که شرکت سازنده در قبال خریدار اول و تنظیمات فنی که در زمان نصب در نظر گرفته است باسکول را گارانتی می‌کند.

حتی اگر شما روز بعد از نصب باسکول، آن را به فرد دیگری بفروشید، به دلیل اینکه در نبود متخصصان فنی باسکول از هم جدا شده و به جای دیگری نقل شده است، گارانتی باسکول از بین خواهد رفت. به دلیل عدم اطلاع شرکت تولید کننده از شرایط جابجایی، تعهد آسیب قطعات احتمالی را به عهده نمی‌گیرد. 

  • باسکول دست دوم سفارشی سازی نمی‌شود 

تمامی باسکول جاده ای ها با توجه به محل نصب و محدودیت های احتمالی تولید می‌شوند. ممکن است شما بر اساس ظرفیت کاری کارخانه و کارگاه خود باسکول ۶۰ تنی دست دوم خریداری کنید اما زمان نصب دو صفحه باسکول کنار یکدیگر ممکن است ۱۶ متر فضا نداشته باشید.  

باسکول دست دوم

پس ممکن است باسکولی خریداری کنید که با محل نصب آن جفت و جور نباشد، در همچنین مواقعی هیچ کاری از شما ساخته نیست و تمام هزینه ای که کرده‌اید هدر رفته است.  

  • آسیب دیدگی در حین جابجایی

بخشی از قطعات به کار برده شده در باسکول به شدت به ضربه حساس هستند و امکان آسیب پذیری آنها بسیار بالا است. لودسل ها، جانکشن باکس و نمایشگر باسکول به دلیل استفاده از بردهای الکتریکی به شدت بایستی با احتیاط و توسط افراد متخصص جابجا شوند که اصولا این اتفاق نمی‌افتد و این قطعات آسیب می‌بینند. 

  • قیمت تمام شده چندان تفاوتی با نو ندارد 

در خرید باسکول دست دوم به دلیل اینکه ۳ قسمت اساسی آن الکترونیک هستند و شما از برند، طول عمر و نحوه نگهداری آنها اطلاعی ندارید ممکن است بعد از خرید با هزینه های تعمیر و نگهداری زیادی مواجه شوید که در نهایت قیمت تمام شده آن مشابه باسکول نو باشد. 

دقت داشته باشید شما به عنوان خریدار تنها می‌توانید ظاهر باسکول که شامل اجزای مکانیکی آن است را بازدید کنید. برای بازدید همین اجزا هم چون شما متخصص این کار نیستید ممکن است متوجه برخی آسیب ها و ضربه دیدگی ها نشوید. 

پس امکان دارد شما باسکول دست دوم به قیمت بسیار مناسب خریداری کنید اما هزینه های بعدی آن به صرفه نباشد و شما دائما درگیر تعمیر و نگهداری از آن باشید. 

پس در خرید باسکول دست دوم به هزینه های بعد از خرید، نداشتن گارانتی، عدم امکان سفارشی سازی و آسیب دیدگی در حین جابجایی دقت کنید. ما در دیجی باسکول به شما کمک می‌کنیم بهترین باسکول را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع