جستجو

راهنمای جامع خرید باسکول ۱۶ متری

راهنمای جامع خرید باسکول ۱۶ متری

یکی از باسکول های جاده ای با تقاضای بالا در صنعت ایران، باسکول ۱۶ متری یا همان باسکول ۶۰ تنی است. ما در دیجی باسکول برای رضایت مشتریان از خرید باسکول جاده ای ۱۶ متری و افزایش کیفیت محصولات خود همیشه نظرات شما را مورد توجه قرا داده‌ایم و محصولات خود را از نظر کیفی ارتقا داده‌ایم.

در کنار این موارد ما با به کارگیری استانداردهای طراحی روز دنیا یک سری محصولات کارآمد با طول عمر بالا تولید کرده‌ایم که همواره مورد توجه مدیران صنعت قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی درمورد خرید باسکول ۱۶ متری که به عنوان باسکول تریلی کش هم شناخته می‌شود ارائه دهیم تا اگر شما هم قصد خرید دارید از این راهنمای جامع استفاده کنید.

اطلاعاتی کلی در مورد باسکول ۱۶ متری

امروزه باسکول ها با برندهای مختلف و تحت عناوین متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند و تقریبا تنوع بالایی هم دارند. مثلا باسکول ۱۶ متری را به نام‌های مختلفی از قبیل باسکول تریلی کش، باسکول جاده ای ۱۶ متری و باسکول ۶۰ تنی می‌شناسند. این باسکول ها برای وزن کشی حداکثر تا تریلی مناسب است که به صورت عمده برای صنایعی با حجم تولید بالا کاربرد دارند.

مدل‌های مختلف باسکول جاده ای ۱۶ متری

ما در دیجی باسکول برای آن که بتوانیم بخش زیادی از نیازهای صنعت را برطرف کنیم و رضایت مدیران را کسب کنیم این محصول را در چند مدل مختلف طراحی و تولید می‌کنیم. تمامی المان‌های فنی تولید باسکول ۱۶ متری بر اساس آخرین تغییرات روز دنیا است که از این نظر ما همیشه توانسته‌ایم محصولاتی هم‌تراز با محصولات اروپایی و آسیای شرقی تولید کنیم.

باسکول های جاده ای تریلی کش به دو صورت بتنی-فلزی و فلزی در مدل‌های باسکول یورو ۶۰ تن، باسکول یورو نیو ۶۰ تن، باسکول یورو شیپ ۶۰ تن و باسکول ۶۰ تنی تمام فلز تولید می‌شوند.

اطلاعات فنی باسکول جاده ای ۱۶ متری

  • باسکول یورو تریلی کش: صفحه باسکول آن بتن-فلز می‌باشد، حداکثر ظرفیت توزین ۶۰ تن، دقت اندازه گیری ۱۰ کیلوگرم، تعداد لودسل ۶ یا ۸ عدد، میزان بار محوری ۳۶ تن.
  •  باسکول یورو نیو تریلی کش: نوع صفحه آن بتن-فلز پیش ساخته است. دقت اندازه گیری ۱۰ کیلوگرم،  تعداد لودسل ۶ تا ۸ عدد، میزان بار محوری ۳۶ تن، نوع فونداسیون پیش ساخته و اجرا در محل. مزیت برتر این باسکول استفاده از دریچه منهول با هدف دسترسی به زیر باسکول است.  
  • باسکو یورو شیپ تریلی کش : نوع صفحه آن بتن‌-فلز می‌باشد. دقت اندازه گیری ۱۰ کیلوگرم، میزان بار محوری ۳۶ تن، نوع پروتکشن مجموعه چهار پهلو و نبشی، تعداد پروتکشن ۸ عدد. این باسکول بهترین گزینه برای محل نصب‌های بسیار دور و صعب‌العبور است.
  • باسکول ۶۰ تنی تمام فلز (مدل کاسپین): نوع پروتکشن مجموعه چهار پهلو/ پیچ و مهره این مورد باسکول مشابه فوق می‌باشد. در این باسکول هم از ۶ تا ۸ لودسل استفاده می‌شود و دسترسی به لودسل‌ها به گونه‌ای تعبیه شده است که متخصصان تعمیر و نگهداری می‌توانند به راحتی از روس صفحه باسکول به لودسل دسترسی داشته باشند.

کاربردهای باسکول ۱۶ متری

دامنه کاربرد این باسکول بسیار وسیع است، چرا که اکثر بارهای بین شهری در ایران توسط تریلی جابجا می‌شود. اما به صورت خاص می‌توان به کارخانجات بزرگ، صنایع اصلی کشور مانند پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و معادن اشاره کرد.

عوامل تاثیرگذار بر خرید باسکول جاده ای ۱۶ متری

عوامل تعیین کننده در خرید باسکول جاده ای ۱۶ متری مواردی همچون کیفیت، نیروی انسانی، تکنولوژی بکار رفته در تولید باسکول است. البته که اجزای به کار گرفته در باسکول از قبیل جنس صفحه، لودسل ها و نمایشگر باسکول را باید همیشه در اولویت قرار داد.

ما در دیجی باسکول با ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی توانسته ایم بخش زیادی از هزینه های جانبی تولید محصولات را کاهش داده و سطح کیفی آنها را افزایش دهیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باسکول ۱۶ متری و در میان گذاشتن نیازهای خود با کارشناسان فروش، با ما تماس بگیرید و از بهترین مشاوره برخوردار شوید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع