جستجو

راهنمای خرید باسکول ۸ متری

خرید باسکول ۸ متری

یکی از باسکول های پر طرفدار در صنایع بزرگ، باسکول ۸ متری یا همان باسکول کامیون کش است که همیشه نظر مدیران و کارشناسان را به خود جلب می‌کند. ما در دیجی باسکول برای رضایت مشتری از خرید باسکول جاده ای ۸ متری و ادامه روند کاری طولانی مدت تمامی نظرات و پیشنهادات شما مشتریان را در نظر گرفته ایم و با بهبود و ارتقای سطح کیفی و استانداردهای تولیدی، بازدهی کیفی بهتری از باسکول ها داشته‌ایم. در کنار این موارد ما با انجام یک سری طراحی‌های جدید و ایده های نوین بر روی محصولاتی همانند باسکول ۸ متری و باسکول ۱۶ متری توانسته ایم به صورت چشم گیری هزینه ها را در هنگام خرید برای شما عزیزان کاهش دهیم.

شناخت باسکول ۸ متری در بازار

امروزه باسکول ها با اسم های زیادی بین افراد و صنایع شناخته شده اند. باسکول ۸ متری به اسم های باسکول کامیون کش، باسکول جاده ای ۸ متری و باسکول ۵۰ تنی معروف هستند. این نوع باسکول ها برای وزن کشی حداکثر تا کامیون متناسب برای صنایع کوچک، باغداری و کشاورزی مناسب است. شناخت این اسامی در هنگام خرید باسکول می‌تواند کمک شایانی برای شما داشته باشد.

انواع باسکول جاده ای ۵۰ تنی

ما در دیجی باسکول برای آن که بتوانیم بخش زیادی از نیازهای صنعت شما را برطرف و رضایت شما مدیران را نسبت به محصول خود بالا ببریم باسکول های جاده ای کامیون کش را در انواع مختلفی تولید و عرضه کرده‌ایم تا توانسته باشیم همه فاکتورهای لازم برای یک صنعت خاص را برآورده و تحقق بخشیم. باسکول های جاده ای کامیون کش به دو صورت بتنی-فلزی و فلزی در مدل‌های باسکول یورو ۵۰ تن، باسکول یورو نیو ۵۰ تن، باسکول یورو شیپ ۵۰ تن و باسکول ۵۰ تنی تمام فلز که همگی به صورت صفحات بتن-فلز و فلز تولید و عرضه می شوند.

اطلاعات کلی انواع باسکول جاده ای ۸ متری

  • باسکول یورو ۵۰ تن: نوع صفحه آن بتن فلز می‌باشد. ظرفیت ۵۰ تن، دقت اندازه گیری ۵ کیلوگرم، تعداد لودسل ۴ عدد، میزان بار محوری ۳۶ تن.
  •  باسکول یورو نیو ۵۰ تن: نوع صفحه آن بتن-فلز پیش ساخته می‌باشد. دقت اندازه گیری ۵ کیلوگرم،  تعداد لودسل ۴ عدد، میزان بار محوری ۳۶ تن، نوع فونداسیون پیش ساخته و اجرا در محل.
  • باسکو یورو شیپ ۵۰ تن : نوع صفحه آن بتن فلز می‌باشد. دقت اندازه گیری ۵ کیلوگرم، میزان بار محوری ۳۶ تن، نوع پروتکشن مجموعه چهار پهلو و نبشی، تعداد پروتکشن ۸ عدد.
  • باسکول 50 تنی تمام فلز (مدل کاسپین): نوع پروتکشن مجموعه چهار پهلو/ پیچ و مهره این مورد باسکول مشابه فوق می‌باشد.

کاربرد باسکول ۸ متری در صنایع مختلف

دامنه کاربرد این باسکول بسیار وسیع است اما به صورت خلاصه می‌توان به صنعت کشاورزی & صنعت ساختمان، صنعت معدن، دام پروری، مرغداری‌ها و بسیاری از کارخانجات اشاره کرد. تولیدی‌ها و کارگاه‌های متوسط هم از باسکول ۸ متری استفاده می‌کنند.

نحوه محاسبه قیمت باسکول جاده ای ۸ متری

عوامل تعیین کننده قیمت باسکول جاده ای ۸ متری مواردی همچون کیفیت، نیروی انسانی، تکنولوژی بکار رفته در تولید باسکول بسیار حائز اهمیت است. ما در دیجی باسکول با ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی توانسته ایم بخش زیادی از هزینه های جانبی تولید محصولات را کاهش داده و سطح کیفی آنها را افزایش دهیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمایی و مشاوره رایگان هنگام خرید باسکول جاده ای ۸ متری با همکاران ما در بخش فروش با شماره تماس های رسمی شرکت ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع