جستجو

۶ صنعت پر تقاضا برای خرید باسکول کفی

خرید باسکول کفی

انواع باسکول‌ کفی (ترازوهای کفی) نمونه هایی از وسایل توزین هستند که در سراسر جهان برای وزن کردن کالاهای بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات، بایستی متناسب با نیاز کسب و کارهای مختلف، انتخاب و خریداری شوند. در بخش صنعت، کاربرد باسکول های کفی در برخی از صنایع در مقایسه با سایرین بیشتر است و این صنایع، معمولا برای خرید باسکول کفی تقاضای بیشتری دارند. در این مقاله، ۶ صنعت پر تقاضا برای خرید باسکول کفی را به همراه کاربرد این نوع باسکول در این صنایع بررسی خواهیم کرد. 

ترازو کفی چیست؟ 

باسکول کفی صنعتی، نوعی ترازو با یک صفحه صاف است که برای توزین اقلامی در اندازه‌های مختلف با حداکثر وزن ۵ تن کاربرد دارد.  عملیات توزین کالاها با باسکول کفی، در یک فرآیند بسیار ساده و به وسیله قرار گرفتن اقلام بر روی صفحه این محصول انجام می‌شود. باسکول های کفی با نام floor scale در صنعت شناخته می شوند و همانطور که از نام آنها مشخص است، این محصولات به گونه ای طراحی شده‌اند که پس از خرید باسکول کفی، بر روی سطح زمین قرار گیرند. 

باسکول های کفی صنعتی اغلب با نمایشگر وزن جداگانه تولید می‌شوند و برای توزین اقلام عمومی از بسته های کوچک گرفته تا جعبه های متوسط و بزرگ، یک گزینه بسیار عالی هستند. 

قابلیت تغییر سایز صفحه، ظرفیت توزین و نمایشگر از جمله ویژگی هایی است که در تمام مدل های باسکول های کفی وجود دارند. برای انتخاب یک ترازو کفی مناسب با نوع کسب و کار خود، می بایست در هنگام خرید باسکول کفی، گزینه ها و قابلیت های هر مدل را بررسی کرده و این موارد را با حداکثر وزنی که احتمالا بر روی ترازوی خریداری شده قرار می دهید، مقایسه کنید. 

خرید باسکول کفی

در هنگام خرید باسکول کفی به این نکته هم توجه داشته باشید که باسکول های کفی ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) برای محیط های مرطوب و خیس بسیار عالی هستند. اگر می خواهید باسکول مورد نظر خود را برای کارهای سنگین تر یا توزین خودکار استفاده کنید، می توانید از بین برخی از باسکول های کفی که قابلیت ضبط یا ارسال اطلاعات و همچنین، امکان اتصال به رله یا چاپگر را دارند، باسکول دلخواه خود را خریداری کنید. 

مزایای خرید باسکول کفی برای کسب و کارهای مختلف

باسکول های کفی، به معنای واقعی کلمه همه کاره هستند. شما می‌توانید پایه‌های بزرگ و مسطح این محصولات را  در هر گوشه‌ای از انبار یا کارخانه خود قرار دهید و در مواقعی که از این باسکول استفاده نمی کنید،، آن‌ها را دور از محل فعالیت کارکنان نگه دارید. باسکول های کفی با یک نمایشگر جداگانه، معمولا فضای کمتری را اشغال می‌کنند زیرا نمایشگرهای این باسکول ها به صورت یک ستون ارائه می‌شوند و فضای زیادی را نیاز ندارند.

یکی دیگر از مزایای خرید باسکول کفی برای کسب و کارهای مختلف، امکان توزین هر نوع کالا با ابعاد و شکل های مختلف (در محدوده وزن حداکثر ۵ تن)، است به طوری که حتی کالاهای پالت شده را نیز، می‌توان بر روی این باسکول ها وزن کرد؛ از طرف دیگر، هزینه صرف شده برای خرید باسکول کفی در مقایسه با کارایی بالای آن، بسیار مقرون به صرفه است. 

کدام صنایع از باسکول کفی استفاده می‌کنند؟

در بخش های مختلف صنعت، برخی از صنایع به دلیل نوع کالاهای مصرفی یا تولیدی خاص خود، بیشتر از دیگران به این نوع باسکول ها نیاز دارند. این صنایع عبارتند از:

خرده فروشی‌ها 

کسب‌وکارهای تجاری کوچک، برای اطمینان یافتن از دقت موجودی انبار و بسته‌بندی دقیق محصولات و همچنین موارد دیگری مانند انجام عملیات چک کردن وزن و شمارش قطعات خود از انواع باسکول کفی استفاده می‌کنند. 

انبارها و کارخانه ها

یکی از بزرگترین مشتریان خرید باسکول کفی، کارخانه های تولیدی و محوطه های حمل و نقل هستند. در این بخش ها، معمولا از باسکول های کفی با ظرفیت‌های بیشتر (۳ یا ۵ تن) استفاده می شود که برای توزین جعبه‌های و پالت‌های بزرگ بسیار مناسب هستند.

خرید باسکول کفی

صنایع تولید مواد غذایی

یکی از بهترین راه‌ها برای تعیین میزان مواد موجود در هر ظرف در صنایع تولیدکننده مواد غذایی، خرید باسکول کفی و استفاده از این محصول برای توزین مواد مختلف است. باسکول کفی تمام استیل با ظرفیت های توزین بالا که دارای گواهینامه‌های استاندارد توزین هستند و از نمایشگرهای پیشرفته استفاده می‌کنند؛ مناسب‌ترین انتخاب برای صنایع غذایی‌اند. 

صنعت هوایی

باسکول کفی در فرودگاه ها برای وزن کردن بارهای هواپیما مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که چمدان‌های مسافران در فرودگاه ها، اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی دارند، ضروری است که وزن آنها از محدودیت‌های خاص تعیین شده برای بار هر مسافر تجاوز نکند تا ایمنی خطوط هوایی تضمین شود. 

صنعت تفکیک زباله و بازیافت

شرکت هایی که در بخش جمع آوری، تفکیک و خرید و فروش زباله های قابل بازیافت فعالیت می کنند، از نمونه های مختلف باسکول های کفی برای توزین دقیق زباله های جمع آوری شده استفاده می کنند.

صنایع تولید کننده نوشیدنی 

کارخانه های تولید نوشابه، دلستر و سایر نوشیدنی های دیگر می‌توانند برای موارد مختلفی شامل توزین مواد اولیه، توزین ظروف نگهداری مواد تولید شده و توزین نهایی محصولات تولیدی خود از باسکول کفی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع