جستجو

قیمت باسکول کفی

باسکول کفی

قیمت باسکول کفی متاثر از اجزای به کار برده شده در این ابزار توزین است. تقریبا همه افرادی که در صنعت فعالیت دارند با باسکول کفی آشنا هستند و در بسیاری از موارد بایستی از آنها استفاده کنند.

در این مقاله نحوه تعیین قیمت باسکول کفی توضیح داده شده است که شما بر اساس آن می‌توانید باسکول مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید.

باسکول کفی از شاسی، صفحه (کفی)، لودسل و نمایشگر تشکیل شده است. این باسکول اجسام، اقلام و مواد مختلف را در بازه ۱ تن تا ۵ تن توزین می‌کند. پس بهتر است بگوییم باسکول های کفی برای کارگاه های تولیدی مناسب است.

 اجزای مکانیکی باسکول کفی و تاثیر آن بر قیمت

شاسی و صفحه باسکول دو قسمت اصلی مکانیکی باسکول های کفی هستند که جنس و مقاومت مکانیکی آنها بر قیمت باسکول کفی تاثیر می‌گذارد.

اصولا این دو عضو از فولاد با مقاومت بالا و پوشش رنگ مقاوم به خوردگی تهیه می‌شوند. مقاومت بالای آنها موجب می‌شود در مقابل ضربات سنگین مقاومت کافی داشته باشند و مقاومت به خوردگی آنها کار با این تجهیز را در تمامی مکان ها امکان پذیر می‌کند.

البته دقت داشته باشید که داستان باسکول کفی استیل کاملا متفاوت است. جنس صفحه این باسکول ها از استیل نیز قابل تولید است اما قیمت بالاتری دارند. هدف از تولید این ابزار با صفحه استیل به کارگیری آن در محیط های مرطوب مخصوصا صنایع غذایی و دارویی است.

این صفحات به صورت آجدار هم تولید می‌شوند. آجدار بودن کفی از لغزش اجسام بر روی آن جلوگیری می‌کند.

باسکول کفی

اجزای الکتریکی باسکول کفی و تاثیر آن بر قیمت

اجزای الکتریکی باسکول کفی شامل لودسل و نمایشگر می‌شود. تنوع این دو قطعه الکتریکی به قدری بالاست که به شدت بر قیمت باسکول کفی تاثیر می‌گذارد.

لودسل ها انواع بسیار زیادی دارند که نمونه برشی آن در باسکول های کفی به کار می‌رود. اما ممکن است برند لودسل متفاوت باشد. مثلا لودسل برشی شرکت کِلی در تولید باسکول استفاده شده باشد.

هرچه برند لودسل معروف‌تر و از دقت بالاتری برخوردار باشد، قیمت باسکول بیشتر می‌شود.

جز دیگر تاثیرگذار بر قیمت نهایی، نمایشگر باسکول کفی است. این نمایشگرها دارای قابلیت های متفاوتی هستند.

مثلا یک نمایشگر قابلیت چاپ پرینت دارد اما دیگری ندارد. از طرفی یک نمایشگر امکان اتصال به دستگاه های خارجی مانند پرینتر و کامپیوتر را فراهم کرده است اما یک نمایشگر دیگر این پورت ارتباطی را ندارد.

باسکول کفی

نتیجه

برای اطلاع از قیمت باسکول کفی حتما این ۴ جز اصلی؛ شاسی، صفحه باسکول، لودسل و نمایشگر را به دقت مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات فنی آنها را مطالعه کنید.

به عنوان مثال کفی باسکول استیل است یا خیر؟ آج دارد یا نه؟ این دو مورد بر قیمت تاثیر گذارند. در مورد لودسل به تولید کننده آن دقت کنید، هرچه تولید کننده قدیمی‌تر و دارای اسم و رسم باشد و همچنین در تولید لودسل با دقت بالا توانمند باشد، قیمت نهایی باسکول های کفی افزایش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع