جستجو

کاربرد لودسل‌ های توزین دینامیک

توزین دینامیک

شرکت‌های بسیار زیادی در صنعت توزین به تولید لودسل می‌پردازند. در این میان، شرکت HBM یکی از بهترین شرکت‌هایی است که آخرین نسل لودسل توزین دینامیک را تولید و به بازار عرضه کرده است.

این لودسل‌های جدید بر اساس تکنولوژی استرین گیج کار می‌کنند که شرایط لازم را برای  تولیدکنندگان باسکول و ماشین‌های بسته بندی فراهم آورده است.

این قابلیت، موجب بهبود سرعت، دقت و کیفیت خطوط تولید شده و به معنای واقعی، خطوط تولید را توسعه داده است. با تمرکز بیشتر بر روی صرفه‌جویی اقتصادی، دقت بالاتر و سرعت پردازش هرچه بیشتر، این نسل از لودسل‌ها باعث افزایش کیفیت و دقت توزین دینامیک شده‌اند. سیستم توزین دینامیک در خط تولید پیوسته، سرعت تولید محصول را افزایش می‌دهد و مانع خروج محصول با هدف توزین از فرایند تولید می‌شود.

توزین دینامیک

استفاده از تکنولوژی استرین گیج در لودسل دینامیک

لودسل‌های مبتنی بر تکنولوژی استرین‌گیج (SG) اکنون در آخرین نسل خود به سر می‌برند و از لحاظ دقت و سرعت پردازش، پیشرفت چشمگیری داشته‌‌اند. قابلیت‌های این لودسل به رفع دغدغه مشتریان و تولید کنندگان در حوزه توزین دینامیک کمک شایانی کرده است.

قیمت این لودسل‌ها، در حدود ۶۰٪ ارزانتر از سنسورهای مبتنی بر “اندازه گیری الکترومغناطیسی” که اغلب تاکنون مورد استفاده قرار می‌گرفتند؛ است. لودسل‌های مدرن که از تکنولوژی SG استفاده می‌کنند؛ امکان طراحی و توسعه خطوط تولید را در بازارهای مختلف به صاحبان صنایع می‌دهد که این امر در صنایع غذایی به شدت چشمگیر است.

سیستم‌های توزین و لودسل

تا اینجا، تنها به یک نمونه از افزایش بهره‌وری لودسل‌های نسل SG برای عملیات توزین دینامیک اشاره شد. هنریک باخ جنسن، مدیر فروش HBM در بازارهای شمال اروپا در این باره توضیح می‌دهد: “تمامی لودسل‌های تولیدی بر اساس نیاز مشتری و برای تمامی محیط‌ها قابل اختصاصی سازی است.” با این تفاسیر دیگر هیچ محدودیتی در اندازه‌گیری دینامیک نخواهیم داشت. البته فراموش نکنید که این امر نیازمند زمان و تست این تکنولوژی در موقعیت‌های مختلف است.

توزین دینامیک

به عنوان مثال، لودسل “PY27” شرکت HBM برای بررسی و کنترل فرآیندهای پر شدن و دسته‌بندی در محیط‌هایی که شرایط بهداشتی نامناسبی دارند، بهترین عملکرد را دارد. به لطف طراحی خاص لودسلPW27 تمیز کردن آن آسان است و این امر باعث کاهش استهلاک و خرابی دستگاه می‌شود.

هنریک باخ جنسن توضیح می‌دهد: “موفقیت یک باسکول همیشه بستگی به تعامل درست بین طراحی و اجزای آن دارد. HBM با داشتن لودسل‌های دیجیتالی زمینه‌ی مناسبی را برای توسعه جدیدترین نسل از باسکول‌ها فراهم می‌سازد و این در حالی است که مشتریان می‌توانند هزینه‌های خود را تحت کنترل درآورند.

امروزه در بسیاری از کارخانجات صنایع غذایی ایران، استفاده از سیستم توزین دینامیک در نوار نقاله‌ها مرسوم است. این ابزار اندازه‌گیری به شدت کاربردی است و بدون آن، تقریبا می‌توان گفت بخش اعظمی از خطوط تولید کشو با مشکل مواجه خواهد شد.

اگر شما نیز در کسب و کار خودتان به سیستم توزین دینامیک نیاز دارید؛س با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع