جستجو

مزایای خرید باسکول خاورکش چیست؟

خرید باسکول خاورکش

استفاده از باسکول در کسب و کارها بر تمامی جوانب آن تاثیر مثبتی خواهد داشت. یکی از باسکول های پر تقاضا برای صنایع کوچک باسکول خاورکش است. این باسکول با ظرفیت توزین ۱۰ تن و ابعاد کوچک به شدت برای صنایع کوچک و کشاورزان و باغداران مناسب است. اخیرا کارگاه های کوچک بسته بندی محصولات کشاورزی به شدت از خاورکش استفاده می‌کنند. 

باسکول خاورکش چیست؟ 

باسکول خاورکش که به نام باسکول ۱۰ تن هم شناخته می‌شود برای توزین بار خاور یا اخیرا ایسوزو تا حداکثر ۱۰ تن بار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد باسکول ۵/۲*۶ متر است که بر اساس ابعاد ماشین هایی که باید توزین شوند طراحی و تولید می‌شود. 

اصولا به صورت فلزی تولید می‌شود اما در صورت درخواست مشتری امکان تولید بتنی هم وجود دارد. نصب این باسکول به صورت همسطح و برجسته بوده و فونداسیون سازی این باسکول موضوع بسیار چالشی نبوده  چرا که در بیشتر مواقع به فونداسیون خاصی احتیاجی ندارد. 

اصولا از ۴ عدد لودسل‌ در این باسکول استفاده می‌شود و از استحکام صفحه بسیار خوبی برخوردار است. ورق فلزی و تیرآهن مورد استفاده در باسکول خاورکش ارائه شده توسط دیجی باسکول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای سالهای متمادی بدون مشکل قابل استفاده است.  

خرید باسکول خاورکش

مزایای استفاده از باسکول خاورکش

خرید باسکول خاورکش و استفاده از آن، برای کسب و کارهای مختلف به ویژه صنایع کوچک و بخش کشاورزی و باغداری، مزایای زیادی را به دنبال دارد که برخی از آنها عبارتند از:

صرفه جویی در هزینه ها با نصب باسکول جاده ای 

اگر وسیله نقلیه ای که برای حمل بار کسب و کار خود در نظر گرفته اید به طور کامل بارگیری نشود، ممکن است هزینه زیادی به شما وارد کند. 

وسایل نقلیه ای با بارگیری ناقص، تعداد دفعات رفت و برگشت بیشتری دارد. اما اگر از باسکول خاورکش در محل کسب و کار خود استفاده کنید این هزینه به شدت کاهش می‌یابد.   

نصب باسکول باعث می‌شود زمان شما هدر نرود

باسکول های مدرن قابلیت های توزین را افزایش داده‌اند، و برخی از آنها دارایی فناوری جدیدی هستند که توسط راننده کامیون کار می‌کنند، این قابلیت‌ها به راننده اجازه می‌دهد تا فرآیند توزین را به درستی انجام دهند و بدون دخالت اپراتور تمامی مراحل را خود طی کنند. نمایشگرهای به کار گرفته شده در باسکول خاورکش تا حد بسیاری زیادی این قابلیت ها را برای شما فراهم می‌کند. 

باسکول خاورکش بهره وری را افزایش می‌دهد

بهره وری در فرآیندهای اجرایی و تولیدی تقریبا تضمین کننده سود در هر کسب و کاری است. با نصب باسکول، مشاغل می‌توانند بارگیری بهینه وسایل نقلیه را انجام دهند و بر اساس آن میزان ورود و خروج را به راحتی مورد سنجش قرار دهند.  

خرید باسکول خاورکش

استفاده از نرم افزار یکپارچه سازی در کنار خاورکش چه کمکی می‌کند؟ 

امروزه نرم افزارهای ثبت داده ها به طرز چشمگیری بهبود یافته‌اند و اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران می‌گذارند. 

بسیاری از ماشین‌ آلات و تجهیزات جدید دارای نرم‌افزار هایی هستند که به شما امکان می‌دهند اطلاعات را از یک سیستم به سیستم دیگر منتقل کنید. این امر برای باسکول خاورکش هم صادق است. این سیستم کمک می‌کند تمامی اطلاعات یک کسب و کار در قالب یک نرم افزار قابل ردیابی و گزارش گیری شود.  

 در نتیجه، زمان انتقال داده ها بین رایانه ها کاهش می‌یابد و اموری از قبیل گزارش دهی یا حسابداری بسیار کارآمدتر می‌شود.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع