جستجو

بررسی مراحل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در ایلام

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

در این مقاله، فرایند نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در شهر ایلام را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. پیش از هر چیز، بهتر است ابتدا کمی با شهر ایلام و پتانسیل های صنعتی و اقتصادی این شهر و همچنین، استان ایلام آشنا شویم و پس از آن، به سراغ شرح مراحل نصب باسکول ۶۰ تنی برویم.

آشنایی با استان ایلام و ظرفیت های صنعتی آن

شهر ایلام با حدود ۵۵۷,۵۹۹ نفر جمعیت، مرکز استان ایلام است. این استان در تقسیمات کشور در سال ۱۳۵۳ به عنوان یک استان مجزا انتخاب شد و دارای ده شهرستان شامل آبدانان، ایلام، ایوان، بدره، دره‌شهر، دهلران، چرداول، ملکشاهی، مهران و سیروان است.استان ایلام به دلیل هم‌جواری با کشور عراق، یکی از مرزهای بازرگانی مهم ایران محسوب می‌شود. علاوه بر این موضوع، این استان دارای منابع گازی قابل توجهی است و در این صنعت نیز، در دهه‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

کانی‌های غیرفلزی نیز، بخشی از معادن با ارزش این استان هستند و استخراج این مواد در کنار دامداری و کشاورزی، پایه‌های اقتصادی استان ایلام را تشکیل می‌دهند. استفاده از باسکول جاده ای در تمامی این صنایع با هدف توزین محصولات یا مواد مختلف، اجتناب ناپذیر است. در ادامه، مراحل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در شهر ایلام، شرح داده خواهد شد.

مراحل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در ایلام

پیش از هر چیز، باید این نکته را متذکر شویم که در تمامی مراحل نصب این باسکول، تنها دغدغه کارشناسان فنی ما، انجام تمامی امور بر اساس استانداردهای بین المللی بود که شرکت ما در چهارچوب آنها، اقدامات فنی را انجام می‌دهد. ما خودمان را متعهد کرده‌ایم که به منظور افزایش بهره‌وری و دقت در صنعت توزین، تمامی امور اجرایی باسکول های جاده ای شامل مراحل خرید، تولید و نصب این محصولات را در قالب استانداردهای بین المللی انجام دهیم. مراحل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در شهر ایلام، به شرح زیر انجام شد:

مشاوره خرید باسکول

در این مرحله، کارشناسان فروش ما بر اساس تجربیات و شناختی که از باسکول جاده ای دارند، بهترین پیشنهاد را برای نیاز مشتری در اختیار وی قرار دادند. ما در تصمیم گیری درست و مطمئن برای خرید باسکول جاده ای مناسب به شما کمک می‌کنیم اما در نهایت، شما تصمیم گیرنده اصلی و نهایی خواهید بود.

آماده سازی محل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در ایلام

پس از انتخاب باسکول جاده ای مناسب، شرایط محیطی بر اساس باسکول انتخابی توسط مشتری طراحی شد و در اختیار وی قرار گرفت. هدف از آماده سازی محیط، ایجاد بستر استاندارد برای نصب باسکول است. در واقع، هرچه محیط پیرامون باسکول و محل نصب آن هموارتر باشد، عملکرد باسکول نیز بهبود یافته و دقت بالاتری را به مشتریان ارائه می‌دهد، از این رو، بهتر است شما نیز به هیچ عنوان این مرحله را نادیده نگیرید و تمامی اقدامات اعلام شده از سوی متخصصان ما را به دقت انجام دهید.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

ارسال قطعات باسکول و نصب مکانیکی

پس از اینکه محل نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی آماده گردید، فونداسیون از پیش ساخته شده و صفحه باسکول به محل نصب ارسال شد. در مرحله نصب مکانیکی، ابتدا فونداسیون باسکول در محل آماده شده نصب می‌شود. برخی اوقات بهتر است از زمان نصب فونداسیون تا نصب صفحه یک روز هم بگذرد تا فونداسیون ساختار خود را به درستی پیدا کند. پس از این مرحله، صفحه باسکول در محل خود قرار می‌گیرد و جانمایی لودسل ها برای مرحله بعد که نصب الکتریکی است، آماده می‌شود.

نصب الکتریکی و کالیبراسیون

در این مرحله، لودسل ها در محل خود نصب شدند و از طریق کابل کشی به جعبه اتصال (در صورت استفاده از لودسل آنالوگ) یا نمایشگر (در صورت استفاده از لودسل دیجیتال) وصل می‌شوند.

در نهایت، کالیبراسیون باسکول جاده ای ۶۰ تنی نصب شده انجام شد. به منظور انجام کالیبراسیون، چندین محموله بار در چند نقطه صفحه باسکول قرار می‌گیرد و وزن آن اندازه گیری می‌شود. هدف از انجام این کار این است که تیم نصب باسکول، عملکرد تمامی لودسل ‌ها را با توجه به اینکه محموله در بخش های مختلف صفحه قرار می گیرد، بسنجند. این عمل کمک می‌کند تا دقت عملکرد باسکول جاده ای افزایش یافته و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع