جستجو

خرید و نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در تبریز

نصب باسکول جاده ای

پیش از اینکه به سراغ توضیحاتی درمورد نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی برویم، بهتر است با شهر تبریز و بافت صنعتی آن آشنا شوید. در ادامه، توضیحات کلی را درباره این شهر و با تمرکز بر صنایع مهم آن و همچنین صنایع استان آذربایجان شرقی ارائه خواهیم کرد.

 شهر تبریز یکی از شهرهای صنعتی فعال و معتبر در کشور و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر و دیگر نقاط استان آذربایجان شرقی صنایع و کارخانجات متعددی را در خود جای داده است. ۳۶٪ از نیروی کار استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۸ در صنایع این استان و به ویژه شهر تبریز مشغول به کار بوده‌اند که این آمار در مناطق شهری به ۴۱/۱ درصد می‌رسد.

صنایع شهر تبریز

صنایع مختلفی از قبیل صنایع شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات، محصولات کانی غیرفلزی، مواد غذایی، آشامیدنی و دخانیات، نساجی، پوشاک، چرم و کفش در این شهر مشغول فعالیت هستند.

تنوع صنایع این شهر باعث شده است تا تبریز و به طور کلی استان آذربایجان شرقی، نقش اساسی در تامین کالاهای مصرفی و صنعتی در کشور ایفا کند. مازاد تولید تمامی شرکت‌های این استان، معمولا برای صادرات در نظر گرفته می‌شوند و در برخی اوقات نیز، گزارش شده است که کیفیت کالاها به حدی بالا است که با نمونه اروپایی رقابت می‌کند. اغلب کالای تولیدی این استان برای کشورهای همسایه شمالی ایران صادر می‌شود. در وهله اول، کشور آذربایجان و بعد از آن نیز، کشورهایی مانند ارمنستان، ترکیه، تاجیکستان و برخی اوقات روسیه از محصولات تولید شده در تبریز استقبال می‌کنند.

نصب باسکول جاده ای

کاربرد باسکول جاده ای در تبریز

با این سطح از تنوع صنایع و همچنین حجم بالای محصولات تولیدی در تبریز، اجتناب از نصب باسکول جاده ای غیرممکن است. تقریبا تمامی صنایع این شهر (به طور مثال، صنعت مواد غیر فلزی (کانی‌ها) یا صنعت ماشین سازی و تجهیزات)، به صورت مستقل نیاز به نصب این ابزار توزین در ظرفیت‌های مختلف دارند.   

نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در تبریز

مراحل ذکر شده در این بخش، برای آشنایی شما با مراحل نصب باسکول آورده می شود تا بدانید که در زمان خرید باسکول جاده ای، باید چه مراحلی را سپری کنید تا بتوانید از باسکول جاده ای خریداری شده در سایت خود استفاده کنید.

مرحله تصمیم گیری و مشاوره

در این مرحله، بر اساس نیاز کارخانه یا کارگاه، کارشناسان ما در دیجی باسکول خریداران را راهنمایی می‌کنند. پس از ارائه پیشنهادات متنوع با هدف تامین کیفیت و قیمت دلخواه مشتری، آنها تصمیم خود را اعلام کرده و فرایند اجرایی خرید و نصب باسکول جاده ای شروع می شود.

مرحله آماده سازی محیطی

اصولا نصب یک ابزار توزین دقیق در هر بستری مانند شیب و ناهمواری‌های سطحی، امری غیر ممکن است. هدف از نصب باسکول جاده ای، افزایش دقت است که برای این امر، حتما بایستی مرحله آماده سازی قبل از نصب با دقت بالا صورت گیرد.

نصب باسکول جاده ای

آماده سازی محل نصب، بر اساس دستورالعمل‌های استاندارد به خریدار اعلام شده و پس از انجام آماده سازی، محل توسط کارشناسان بررسی می‌گردد و اگر مورد تایید باشد، بقیه مراحل نصب باسکول اجرا می‌شود.

مرحله نصب مکانیکی

بعد از انجام مراحل قبل، نوبت به نصب مکانیکی باسکول جاده ای می‌رسد. در این مرحله، افراد اعزام شده به محل، قطعات پیش ساخته بتنی فونداسیون و صفحه را در محل آماده شده نصب می‌کنند.

مرحله نصب الکتریکی

در نهایت، نوبت به نصب لودسل، کابل‌ها، جعبه اتصال و نمایشگر می‌‌رسد. تقریبا سخت‌ترین بخش نصب باسکول جاده ای، همین مرحله نصب الکتریکی است. در این مرحله، ابتدا جانمایی لودسل‌ها صورت می‌گیرد و هر لودسل در محل خود در بین کفشک قرار می‌گیرد. سپس، کابل‌های اتصال از لودسل‌ها به سمت جانکشن باکس کابل کشی می‌شوند. پس از این مرحله نیز، جعبه اتصال به نمایشگر متصل شده و تنظیمات اولیه نمایشگر صورت می‌گیرد. 

کالیبراسیون

در نهایت، بایستی تمامی اجزای الکتریکی با دقت و در هماهنگی باهم کار کنند. در این مرحله، چندین کالا با وزن متفاوت، توسط باسکول جاده ای توزین شده و در هر بار، اشکالات احتمالی سیستم توزین برطرف می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع