جستجو

نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در استان خوزستان

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

استان خوزستان با مساحت۶۴٬۰۵۷ کیلومتر مربع و جمعیت نزدیک به ۵ میلیون نفر  در جنوب ‌غرب ایران قرار دارد. خلیجی بودن ای استان موقعیت استراتژیک و ترانزیتی بسیار خوبی برای این استان به ارمغان آوره است. از نظر تولید ناخالصی استان خوزستان در رده دوم بعد از تهران قرار گرفته است.

در این مقاله به نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در استان خوزستان اشاره شده است.

باسکول جاده ای در خوزستان

همه ما می‌دانیم که اولین چاه نفت کشورمان ایران و خاورمیانه در شهر مسجد سلیمان کشف و حفر شد. کشف این چاه بهترین اتفاق برای صنعت نفت ایران و بهبود اقتصاد بود.

اگر تنها بخش مرتبط به نفت را مورد بررسی قرار دهیم، مرکز پخش نفت و گاز اهواز، پتروشیمی بندر امام و ماهشهر و پالایشگاه آبادان از جمله واحدهای تولیدی و صنعتی است که برای توزین خوراک اولیه ورودی به این سایت‌ها و فروش محصولات نهایی نیازمند خرید باسکول جاده ای هستند. 

یکی دیگر از بخش های مهمی که در اقتصاد این استان تاثیر دارد صنایع فلزی است. مراکزی از قبیل کارخانجات ذوب و فولادسازی و محصولات آهنی و فولادی و لوله‌سازی از جمله صنایع فعالی هستند که موقعیت‌های شغلی بسیار خوبی در این استان ایجاد کرده‌اند. تمامی مراکز صنعتی فعال در احیا سنگ آهن و تولید قطعات آهنی از باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا همان باسکول تریلی کش استفاده می‌کنند.

صنایع دیگر از قبیل نیشکر هفت تپه در خوزستان، مجتمع کاغذسازی هفت‌تپه است که از دیرباز با استفاده از ضایعات نیشکر به تولید کاغذ می‌پردازد.  

قابل ذکر است که مجموعه نیشکر هفت تپه به تنهایی بخش بزرگی از صنایع استان را به خود اختصاص داده است. همه این واحدها برای افزایش تولید و بهینه سازی دقت تولیدات خود به باسکول جاده ای ۶۰ تنی نیاز دارند.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

راه اندازی باسکول جاده ای ۶۰ تنی در خوزستان

به دلیل حجم بالای تولید محصولات در کارخانجات استان خوزستان، اکثر کسب و کار ها از باسکول تریلی کش استفاده می‌کنند.  

در کنار نصب بالای باسکول جاده ای ۶۰ تنی در این استان، در حال حاضر تماس ها و درخواست های زیادی برای نصب باسکول از این باسکول دریافت کرده ایم که این نشانه اعتماد صنایع این استان به دیجی باسکول است.

نصب مکانیکی باسکول تریلی کش  

باسکول جاده ای ۶۰ تنی از دو بخش مکانیک و الکترونیک تشکیل شده است که می‌توان در هنگام نصب این دو قسمت را از هم جدا می‌کنند تا مخاطب درک بهتری از فرآیند نصب پیدا کند.

نصب فونداسیون و صفحه را به عنوان نصب مکانیکی می‌شناسند، چرا که برای نصب این دو مورد هیچ جز الکتریکی درگیر نیست.

بسته به اینکه باسکول خریداری شده از چه جنسی (فلزی و بتنی) باشد و چگونه نصب شود مجموعه اقدامات اجرایی نصب متفاوت است.

این باسکول از نوع بتنی همسطح بوده است. یعنی اینکه قبل از نصب نیاز به آماده سازی و گودال برداری داشته است. صفحه باسکول و فونداسیون به صورت پیش ساخته به محل نصب ارسال شده است.

نصب الکترونیک باسکول تریلی کش

در مرحله نصب الکترونیک، لودسل و نمایشگر راه اندازی می‌شوند. اجزای مکانیکی نصب شده در مرحله قبل تنها نقش یک سازه را برای ورود و خروج کامیون ایفا می‌کنند. در واقع اندازه‌ گیری وزن به عهده لودسل و نمایشگر است.

باسکول جاده ای ۶۰ تنی نصب شده در این پروژه ۸ پایه بوده که به این معنی است که بایستی ۴ فونداسیون و ۸ لودسل نصب شود. قرار گرفتن لودسل ها در محل اختصاص داده شده و کابل کشی آنها برای اتصال به ورودی نمایشگر مهم‌ترین اقدام این مرحله است.

لودسل های به کار برده شده در این پروژه دیجیتال بوده که همین امر دقت توزین را بسیار بالا می‌برد. نمایشگر هم از نوع PU850 یکی از بهترین نمایشگرهای حال حاضر در صنعت توزین است.

این پروژه در نهایت یکی از بهترین باسکول های جاده ای نصب شده در یک کارخانه شد که همه متریال آن از کیفیت بالایی برخوردارند. اگر شما هم نیاز به نصب باسکول جاده ای دارید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع