جستجو

نصب باسکول ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا

نصب باسکول ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا-min

ما در دیجی باسکول با اعتماد شما موفق شده‌ایم صدها باسکول در سرتاسر ایران نصب کنیم. در این مقاله یکی از پروژه های نصب باسکول جاده ای ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا در اطراف تهران را شرح داده‌ایم تا شما بیشتر با سازوکار نصب باسکول جاده ای آشنا شوید.

مروری بر مشخصات شهرک صنعتی پیشوا

این شهرک صنعتی که تعداد بسیاری زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی را در شهرستان ورامین در اطراف شهر تهران میزبانی می‌کند، با هدف تمرکز بر نزدیکی واحدهای صنعتی تولیدی به پایتخت راه اندازی شده است.  

شرکت‌هایی مانند شرکت رنگین سفره ایران، شرکت ارسلان پویش گل های بهاره، کارخانه ققنوس سپید پارسی، صفحه کابینت سرخدار، عرفان پروتئین، لبنیات ورامینی در این شهرک صنعتی فعال هستند که همگی از صنایع مختلفی هستند. درست است که تنوع واحدهای صنعتی بالا است اما همه آنها در استفاده از ابزار دقیقی مانند باسکول جاده ای مشابه همدیگر هستند تا سطح مطلوب کیفیت را در تولیدات خود حفظ کنند.

مراحل نصب باسکول جاده ای ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا

باسکول جاده ای بایستی در چند مرحله و با دقت بسیار بالا با هدف تمرکز بر نصب اصولی انجام شود. به دلیل حساسیت بالای این ابزار، نصب آن دارای یکسری اصول اجرایی و ظرافت است که تنها افراد خبره می‌توانند آن را انجام دهند. در ادامه مراحل نصب باسکول جاده ای ۵۰ تنی در شهرک صنعتی پیشوا توضیح داده شده است.

گام اول: هماهنگی

قبل از نصب باسکول جاده ای، بررسی تمامی الزمات و اقدامات بایستی با خریدار صورت گیرد تا نکات اساسی مورد بررسی قرار گیرد که از اشتباه در حین کار جلوگیری شود.  

طبق صحبت هایی که در رابطه با محل نصب و کارکرد باسکول جاده ای انجام شد، و با توجه به اندازه فعالیت واحد صنعتی تصمیم بر نصب باسکول ۵۰ تنی همسطح گرفته شد.   

باسکول  تنی ۵۰ که به باسکول کامیون کش معروف است برای توزین کامیون‌ها ۱۰ چرخ استفاده می‌شود.   

گام دوم: نصب مکانیک باسکول ۵۰ تنی

بعد از ارسال فونداسیون و صفحه باسکول بتنی پیش ساخته از محل کارخانه به محل نصب، متخصصان شرکت در محل نصب حضور پیدا می‌کنند و تمامی شرایط را برای نصب فراهم می‌کنند.

مسئله اساسی در نصب مکانیک اندازه گیری صحیح سطح تمام شده باسکول همسطح و تراز فونداسیون‌ ها است. هر دو مورد اگر حتی با خطای حداقلی انجام شوند تاثیرات بسیار مخربی بر دقت باسکول خواهند داشت.

گام سوم: نصب الکترونیک باسکول ۵۰ تنی

بعد از مرحله قبل، زمان نصب الکترونیک فرا می‌رسد. در این مرحله راه اندازی لودسل ها و اتصال آنها به جانکشن باکس در باسکول آنالوگ و اتصال آنها به نمایشگر در باسکول دیجیتال انجام می‌شود.  

در این مرحله قرار گرفتن لودسل ها در محل مناسب و نحوه کابل کشی از اهمیت بالایی برخوردار است. عموما باسکول های ۵۰ تن چهار پایه هستند که بایستی ۴ لودسل بر روی دو فونداسیون یکپارچه عرضی نصب شود. تمامی مراحل باید با دقت بالا انجام شوند تا در زمان نصب با فشار به یکی از لودسل‌ها خراب نشود.

برای نصب باسکول جاده ای با متخصصان ما در دیجی باسکول در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع