جستجو

نصب باسکول ۶۰ تن در شهرک صنعتی کاشان

باسکول ۶۰ تن

تمرکز صنایع گوناگون در شهر کاشان و نزدیکی این شهر به اصفهان که یکی از قطب های صنعتی در ایران است؛ گویای نیاز مبرم این شهر و صنایع موجود در آن به انواع محصولات توزین به ویژه باسکول های صنعتی از جمله باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی است که از بین این دو مدل، به دلیل حجم بالای تولید واحدهای صنعتی، بیشترین تقاضا برای استفاده از باسکول ۶۰ تن است. در این مقاله، شرح کوتاهی از مراحل نصب باسکول ۶۰ تنی در شهرک صنعتی کاشان را ارائه خواهیم کرد.

شهر کاشان و نیاز صنایع متمرکز در این شهر به باسکول ۶۰ تن

کاشان یکی از شهرهایی است که علاوه بر پتانسیل بالایی که در زمینه گردشگری دارد، یکی از مهمترین مراکز صنعتی در ایران نیز محسوب می شود. این شهر به دلیل نزدیکی به اصفهان در صنایع بسیار زیادی، حضور فعال دارد که از این صنایع می توانیم به صنعت نساجی اشاره کرد که تقریبا کاشان در این حوزه بی‌‌رقیب است و به تنهایی بیشترین تولید را در صنایع نساجی دارد. به دلیل فعالیت بالا و کیفیت بالای محصولات نساجی این شهر در ایران و دیگر کشورها با همین صنعت شناخته شده است.

علاوه بر این صنعت، کاشان در تولید سنگ تزئینی ساختمانی نیز فعال است و معادن سنگ های ساختمان در این شهرستان، سالانه چندین میلیون تن سنگ تزئینی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

باسکول ۶۰ تن

مراحل نصب باسکول ۶۰ تن در شهرک صنعتی کاشان

باسکول ۶۰ تنی تولید شده توسط شرکت دیجی باسکول، در یکی از معادن فعال در شهرک صنعتی کاشان نصب گردید. در ابتدا، کارشناسان فروش شرکت با استناد به نیازسنجی این واحد صنعتی و میزان محموله ای که در طول روز در این واحد توزین می شود، پیشنهاد نصب باسکول ۶۰ تنی پیش ساخته را با مدیران این واحد صنعتی مطرح نمودند. پس از برگزاری چند جلسه فنی، در نهایت نصب باسکول ۶۰ تن مورد تایید قرار گرفت و فرآیند اجرایی آن شروع شد.

در فرآیند نصب، پیش از شروع کار، محل نصب باسکول مورد بازدید کارشناسان دیجی باسکول قرار گرفت و نیازمندی‌های پیش از نصب، در قالب مشاوره‌های تخصصی به مدیران مجموعه ارائه شد. در واقع، اگر پیش از شروع کار، آماده سازی محل نصب انجام نشود، امکان نصب و راه اندازی باسکول وجود ندارد؛ زیرا باسکول های جاده ای، صرفا باید بر بستر آماده شده نصب شوند.

پس از این مرحله، اجزای از پیش ساخته شده باسکول ۶۰ تن به محل نصب انتقال داده شد و پس از آن، نصب مکانیکی و در نهایت نیز، مراحل نصب الکتریکی این محصول انجام شد. در این باسکول، از لودسل فلینتک که یکی از با کیفیت‌ ترین لودسل های موجود در بازار است، استفاده شد و نمایشگر باسکول نیز، بر اساس نیاز مشتری از نوع PU850 انتخاب و بر روی باسکول نصب گردید.

پس از اتمام مراحل نصب و به منظور کالیبراسیون باسکول، چند تست با تناژ مختلف بر روی آن صورت گرفت و در همین حین، آموزش های لازم برای کار با باسکول به اپراتور داده شد. عملکرد این باسکول ۶۰ تن به تایید مشتری محترم، در حال حاضر در بهترین حالت خود قرار دارد و رضایت مشتری به طور کامل فراهم شده است.

شما نیز می توانید برای دریافت مشاوره خرید و نصب باسکول جاده ای متناسب با کسب و کار خودتان، با کارشناسان ما در دیجی باسکول تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع