جستجو

نکاتی در مورد خرید باسکول ارزان

باسکول ارزان

در روزهایی هستیم که کشور ما با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و همین موضوع، علت تمایل بسیاری از بخش های صنایع برای خرید محصولاتی با قیمت پایین تر از جمله باسکول ارزان است. در این بین، برخی از تولیدکنندگان، برای تامین تجهیزات و مواد اولیه و مصرفی خود، به دنبال خرید اجناس ارزان تری هستند اما فراموش نکنید که در بحث فروش اجناس ارزان، همیشه پای افراد سودجو نیز به این قضیه باز می شود و این افراد با سوء استفاده از نیاز مشتریان ناآگاه، کالاهای بی کیفیت خود را به آنها ارائه می کنند؛ این موضوع، در حوزه فروش باسکول ارزان و سایر محصولات صنعت توزین، بسیار شایع است.

اگر شما تمایل به خرید باسکول های صنعتی یا جاده ای دارید، لازم است که بتوانید باسکولی خوب و باسکول بد را از یکدیگر تشخیص دهید اما چگونه؟ برای این منظور، می بایست عوامل متعددی را در نظر داشته باشید و بر اساس آنها، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این مقاله، در رابطه با عوامل تاثیرگذار در قیمت باسکول صحبت خواهیم کرد تا شما بتوانید یک باسکول ارزان اما با کیفیت را خریداری کنید.

عوامل موثر در قیمت باسکول ارزان

پیش از شروع بحث، بهتر است به این موضوع بپردازیم که چه مواردی، شرکت های بزرگ تولیدکننده باسکول جاده ای و صنعتی را از کارگاه های کوچک (زیرپله ای) که معمولا محصولات تولیدی خود را با قیمت کمتری می فروشند، متمایز می کند؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه با معرفی تفاوت های اصلی هر یک از این دو گروه تولید کننده، درک بهتری برای مقایسه آنها به شما خواهیم داد.

باسکول ارزان

تفاوت تولید باسکول با کیفیت و باسکول ارزان

شناخت تفاوت های روند تولید باسکول جاده ای و صنعتی در شرکت های بزرگ و کارگاه های کوچک، اولین و مهمترین قدم برای خرید یک باسکول با کیفیت و استاندارد است.

کیفیت و دقت پایین باسکول های ارزان

در شرکت های معتبر، مراحل تولید باسکول در ابتدا با طراحی اولیه باسکول توسط نرم افزارهای به روز انجام می شود؛ در این مرحله، باسکول طراحی شده بارگزاری شده تا نتایج توزین آن بررسی خواهد شد. پس از این مرحله، قالب‌های باسکول تهیه شده و محصول اولیه تولید می‌ شود؛ در این مرحله، تا 2 برابر حجم مجاز ظرفیت باسکول در کارخانه، بر روی آن اعمال بار شده و مجددا نتایج بررسی می ‌شود. پس از طی این مراحل، باسکول ساخته شده، در معادن و کارخانه‌ هایی با حجم بارگیری روزانه بالا، به مدت ۶ ماه تست و بررسی می شود تا مرحله رفع اشکالات احتمالی آن نیز طی شده و در صورت تایید، تولید انبوه باسکول آغاز گردد.

در کارگاه های بومی، به دلیل استفاده از نیروی کار غیرمتخصص، معمولا مراحل تولید باسکول با این دقت انجام نمی شود و محصول تولید شده، صرفا یک باسکول ارزان اما فاقد استانداردهای لازم خواهد بود؛ این در حالی است که شرکت‌های بزرگ، در کارخانه های مجهز خود، تمامی باسکول های صنعتی تولید شده را با انجام آزمایشات متعدد و کنترل کیفیت دقیق، طراحی و تولید می‌ کنند.

افزایش خطای اندازه گیری در باسکول ارزان

معمولا نمونه های ارزان تر باسکول های صنعتی، خطای اندازه گیری بیشتری در مقایسه با باسکول های تولید شده توسط شرکت های معتبر دارند. در باسکول‌‌های نامرغوب، اختلاف وزنی تنها در صورتی که بسیار فاحش باشد، به چشم می آید اما در اختلاف وزنی های کوچک تر، این خطا تا زمان انبارگردانی پایان سال شرکت‌ها قابل مشاهده نیست که این موضوع، در نهایت می توانند تولیدکنندگان بزرگ را در پایان سال متحمل ضررهای چند صد میلیون تومانی کند که گاهی ابعاد این ضرر، حتی از قیمت یک باسکول باکیفیت نیز بیشتر می شوند.

از این رو، بهتر است دقت داشته باشید که شرکت‌های معتبر تولید کننده باسکول، به دنبال استانداردسازی محصولات خود از طریق تعیین قوانین کنترل کیفی مطابق با استانداردهای بین المللی هستند؛ اما کارگاه‌های کوچک‌تر، چندان به این موضوع اهمیتی نمی دهند و بیشتر به دنبال کسب سود بیشتر از طریق کاهش قیمت باسکول و افزایش تعداد فروش این محصول هستند. در نهایت، این شما هستید که بایستی به این نکته توجه داشته باشید و انتخاب کنید کدام باسکول برای شما بهتر عمل خواهد کرد و صرفا به خاطر خرید باسکول ارزان، خود را درگیر مشکلات و ضررهای هنگفت بعدی نکنید.

باسکول ارزان

تفاوت خدمات پس از فروش باسکول با کیفیت با باسکول ارزان

یکی از موارد مهم درگیر درباره تفاوت میان باسکول های ارزان و باکیفیت، نحوه خدمات پس از فروش تولیدکنندگان این دو نوع باسکول است. تمامی شرکت‌های بزرگ و تولیدکننده باسکول های جاده ای، یک تیم حرفه‌ای نصب باسکول دارند که پس از فروش این محصول، از صفر تا صد نصب این کالای صنعتی را در محل مورد نظر مشتریان و با دقیق‌ترین جزئیات انجام می‌دهند؛ این در حالی است که هیچ یک از کارگاه‌های تولیدکننده‌ی باسکول چنین امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار نمی‌دهند.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در این مقاله کوتاه به بررسی آنها پرداختیم و همچنین تفاوت هایی که درباره باسکول با کیفیت و باسکول ارزان با هر کیفیتی به آنها اشاره کردیم، این سوال مطرح می شود که  آیا به منظور صرفه جویی در هزینه ها، خرید باسکول ارزان فارغ از کیفیتی که دارد منطقی است؟ تجربه خرید شما از شرکت‌های بزرگ یا کوچک چطور بوده است؟ در مورد سایر محصولات نیز تجربه خرید محصول ارزان‌تر و فاقد کیفیت را داشته‌اید؟ خوشحال می شویم که نظرات خود را در پایان این مقاله و یا از طریق تماس با واحد فروش و پشتیبانی دیجی باسکول با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع