جستجو

نکاتی در مورد خرید باسکول ۶۰ تنی

خرید باسکول ۶۰ تنی

باسکول ۶۰ تنی به منظور توزین باز تا ظرفیت ۶۰ تن طراحی شده است که به عنوان باسکول جاده ای تریلی کس هم شناخته می‌شود. این باسکول به طور معمول برای توزین وسایل نقلیه‌ای مانند تریلی و ۱۸ چرخ به کار گرفته می‌شود. طول حداکثر آن ۱۶ متر است، پس وسایل نقلیه‌ای که فاصله بین چرخ عقب و جلوی آن‌ها بیشتر از ۱۶ متر است نمی‌توانند با این باسکول توزین شود.

باسکول ۶۰ تنی یا همان باسکول تریلی کش عموما در صنایع متنوعی مانند صنعت غذایی، فولاد و آهن آلات، نفت و گاز و پتروشیمی، کارخانجات تولیدی، معدن ها و … کاربرد دارد. در ادامه نکاتی در مورد انتخاب و خرید باسکول ۶۰ تنی ذکر شده است.

ظرفیت ماشین را اولویت اصلی انتخاب باسکول ۶۰ تنی قرار دهید

اولین فاکتوری که در انتخاب باسکول ۶۰ تنی اهمیت دارد ظرفیت ماشینی است که قرار است با باسکول توزین شود. این باسکول برای وسایل نقلیه‌ای که حداکثر ۱۶ متر طول دارند و حداکثر ۶۰ تن وزن دارد طراحی شده است. وزن بار به همراه وزن وسیله نقلیه نباید بیشتر از ۶۰ تن باشد، پس قاعدتا تریلی و وسایل نقلیه کوچکتر از این ماشین را می‌توان با باسکول ۶۰ تنی توزین کرد؛ البته در نظر داشته باشید که اگر عمده وسیله نقلیه‌ای که در واحد صنعتی شما تردد می‌کند کامیون و ماشین های کوچکتر از آن است بهتر است از باسکول ۵۰ تنی استفاده نمایید.

خرید باسکول ۶۰ تنی

 جنس بدنه باسکول ۶۰ تنی را بر اساس واحد صنعتی خود انتخاب کنید

باسکول ۶۰ تنی در دو نوع فلزی و بتنی تولید و عرضه می‌شود اما باید در نظر داشته باشید که پلتفرم ‌های فلزی با توجه به مزیت ‌های که دارند در هر شرایط محیطی مناسب نیستند. به طور کلی باسکول های فلزی به عنوان کالای سرمایه ای نیز شناخته می‌شوند و وزن سبکتری نسبت به باسکول بتنی دارند اما باسکول های بتنی هزینه‌ی اجرای کمتری دارند و در آب و هوای مرطوب مقاومت بیشتری دارند. صفحات باسکول جاده ای بتنی هزینه‌ی کمتری دارند ولی در برخی محیط ‌ها مانند کارخانجات لبنی قابل استفاده نیستند.

لودسل دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است

تنظیم آسان پایه های لودسل، کاهش نیاز به حضور وزنه استاندارد برای کالیبراسیون، عیب یابی لودسل معیوب، کاهش زمان نصب و تنظیمات باسکول، دقت بالاتر در مقایسه با لودسل آنالوگ، حذف اثر دمایی بر کابل‌های لودسل، حساسیت کمتر نسبت به تغییرات دمایی محیط، حذف محدودیت در فاصله میان باسکول تا اتاق باسکول بدون کاهش دقت، امکان اتصال 16 لودسل همزمان به یک اندیکاتور و …. تنها چند مورد از مزیت ‌های لودسل دیجیتال به لودسل آنالوگ است.

خرید باسکول ۶۰ تنی

اهمیت نمایشگر باسکول ۶۰ تنی

نمایشگرها در گذشته تنها صفحه‌ای بودند که عدد وزن بار و ماشین را اعلام می‌کردند ولی با گذر زمان این نمایشگرها یا همان اندیکاتور باسکول جاده ای به ابزاری فراتر از یک نمایشگر ساده تبدیل شده است. نمایشگر باسکول ها قابلیت اتصال به شبکه و کنترل از راه دور را دارند که این تکنولوژی به مدیران کارخانه اجازه می‌دهد که در هر نقطه‌ای از این کره خاکی بتوانند فرآیند توزین و باسکول جاده ای خود را کنترل و در صورت نیاز متوقف کنند. این نکات تنها چند نکته‌ی مهم در هنگام خرید و انتخاب باسکول ۶۰ تنی است که بهتر است به صورت دقیق و با صرف زمان مناسب در نظر گرفته شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع