جستجو

هزینه های خرید باسکول جاده ای

خرید باسکول جاده ای

بهتر است قبل از خرید باسکول جاده ای با هزینه های کلی و جزئی آن آشنا شوید تا در هنگام خرید با هزینه های پیش بینی نشده متعجب نشوید. 

در این مقاله تلاش شده است تمامی آیتم هایی که بایستی در چک لیست هزینه‌ها در نظر بگیرید معرفی شود. با نگاهی اجمالی به این متن شما با آشنایی بیشتری با تولید کنندگان باسکول جاده ای وارد مذاکره قیمتی خواهید شد. 

باسکول جاده ای دارای دو بخش مکانیکی و الکترونیکی است که در هماهنگی با هم کار می‌کنند. برای اینکه با این بخش‌ ها و تاثیرات آنها بر همدیگر آشنا شوید بایستی یکسری مطالعات فنی هم انجام دهید. اما هر کدام به صورت جداگانه و تاثیر آنها بر قیمت نهایی باسکول جاده ای در این مقاله مطالعه کنید.  

جدول خرید باسکول جاده ای 

این جدول به شما کمک می‌کند هر بخش از باسکول را به صورت جداگانه ببینید و درصد تاثیر آن را بر قیمت تمام شده یک باسکول مشاهده کنید. وقتی شما از سرفصل های کلی و اینکه هر سرفصل چه تاثیری بر قیمت باسکول دارد آشنا باشید، می‌توانید با جابجایی برندها و تغییر کیفیت و کمیت اجزا قیمت نهایی را تغییر دهید. 

خرید باسکول جاده ای

اصولا شرکت های تولید کننده باسکول جاده ای، تمامی این بخش ها را در هنگام خرید توضیح می‌دهند و امکان تغییرات قیمتی را هم برای شما فراهم می‌سازند. 

اجزای باسکولدرصد تاثیر بر قیمت
پلتفرم باسکول۳۵ درصد
سیستم لودسل۲۰ درصد
آماده سازی محل نصب باسکول۲۰ درصد
حمل و نقل پلتفرم و لجستیک۱۵ درصد
نمایشگر و نرم افزار توزین۱۰ درصد

توصیه می‌شود خریداران هزینه های باسکول را علاوه بر خرید، در ارتباط با تعمیر و نگهداری هم در نظر بگیرند. چرا که تنها خرید باسکول کافی نیست و بایستی به صورت دوره ای برای کالیبراسیون و تعمیر و نگهداری آن اقداماتی صورت گیرد. 

قابل ذکر است که باسکول جاده ای یک ابزار دقیق محسوب می‌شود که بایستی دائما دقت عملکرد آن مورد ارزیابی قرار گیرد. شما نمی‌توانید از یک باسکول جاده ای در مدت طولانی بدون بازرسی و کالیبراسیون استفاده کنید. 

در هنگام خرید باسکول جاده ای موارد زیر را در نظر بگیرید.

خرید باسکول جاده ای

• ارزش تعداد دفعات توزین در یک روز را محاسبه کنید و این ارزش را برای ماه‌ های مختلف و در نظر گرفتن شرایط فصلی و اقتصادی به عدد دقیق نزدیک کنید. تاثیر این موضوع را بر کلیت کاری که انجام می‌دهید هم بررسی کنید. 

• هزینه آماده سازی محل نصب و هزینه‌ های تعمیر و نگهداری و حقوق افرادی که با این سیستم کار می کنند را محاسبه کنید. به عبارتی آگاه باشید که چه میزان از درآمد باسکول صرف نگهداری خود آن خواهد شد. 

• به اینکه چه خدمات اضافه‌تری در کنار توزین اقلام می‌توانید ارائه کنید تا درآمد بیشتری داشته باشید هم فکر کنید. 

هزینه های تعمیر و نگهداری باسکول جاده ای 

خرید باسکول جاده ای یکبار اتفاق می‌افتد و یک هزینه زیادی هم بابت آن پرداخت می‌کنید. اما برای حفظ دقت عملکرد باسکول بایستی دائما از صحت توزین مطمئن شوید. برای جلوگیری از هزینه مجدد خرید باسکول جاده ای، بهتر است در طول سال در چند موعد مقرر هزینه کمتری صرف تعمیر و نگهداری آن کنید. 

عمده هزینه های تعمیر و نگهداری شامل جدول زیر می‌شود. 

آیتم های هزینهدرصد
لودسل ها76 ٪
نمایشگر و متعلقات آن10 ٪
پلتفرم بتنی یا فلزی باسکول5 ٪
نرم افزار باسکول جاده ای4 ٪
لوازم جانبی باسکول (پلاک خوان، چراغ ترافیک و …)3 ٪
خرید باسکول جاده ای

جمع بندی

توصیه می‌شود خریداران قبل از اینکه برای خرید باسکول جاده ای با تولیدکنندگان تماس بگیرند، از هزینه هایی که بایستی در بخش های مختلف انجام دهند طبق جدول بالا مطلع شوند. بعد از خرید باسکول، به طرز ویژه ای به هزینه های تعمیر و نگهداری دقت کنید و آنها را در موعد های مقرر با کمک گرفتن از شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش باسکول جاده ای پیش ببرید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع