جستجو

ویژگی‌های باسکول ۶۰ تنی

باسکول ۶۰ تنی

باسکول‌ جاده ای وسیله‌ای مانند ‌ترازو است که به منظور اندازه‌گیری اجسام بسیار بزرگ که تناژ بالایی دارند استفاده می‌شود. باسکول ها تنوع بسیار بالایی دارند که می‌توان از آنها به باسکول‌های جاده‌ای مانند باسکول ۶۰ تنی و ۵۰ تنی، باسکول کفی، باسکولت، باسکول های فروشگاهی، صنعتی و غیره اشاره کرد؛ تفاوت این باسکول ها در اندازه و حداکثر ظرفیت توزین آنها است.

باسکول ‌های جاده‌ای ظرفیت توزین بسیار بالایی دارند و تناژ توزینی آنها معمولا از ۸ تا ۱۲۰ تن بوده و در انواع فلزی، بتنی و بتن فلز طراحی و تولید می‌گردند.

از میان باسکول جاده ای ها، باسکول جاده ای ۵۰ تن یا کامیون کش و باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا تریلی کش، از تقاضای خرید بالایی برخوردار هستند و همین امر باعث شده تا کنجکاوی مشتریان در مورد این دو ظرفیت افزایش یابد. در این مقاله، معرفی کوتاهی از باسکول ۶۰ تنی خواهیم داشت.

تعریف باسکول ۶۰ تن یا باسکول تریلی کش

باسکول ۶۰ تنی برای توزین وسایل نقلیه سنگین وزن تا شصت تن به کار می‌رود، ابعاد صفحه ی آن ۳ در ۱۶ متر بوده که در واقع از دو صفحه ۳ در ۸ متر طراحی شده است و دارای استقامت صفحه ای تا ۱۸۰ تن می‌باشد؛ همچنین از ۸ لودسل که هر لودسل ۳۰ تا ۴۰ تن ظرفیت توزین دارد، تشکیل شده است.

باسکول ۶۰ تنی

باسکول ۶۰ تنی اصولا در جاده‌ها، کارخانه‌ها، مراکز صنعتی بزرگ، پلیس راه‌ها، مراکز بارگیری و باربری‌ها مانند راه آهن‌ها، گمرک‌ها، بنادر و… نصب می‌شود.

ویژگی‌های باسکول‌ تریلی کش

  • باسکول جاده ای ۶۰ تنی به منظور توزین تریلی ها و در شرایط مختلف آب و هوایی نصب می‌شود.
  • این باسکول در برابر بارندگی‌ها و سرمای شدید و گرمای زیاد مقاوم است و طول عمر بسیار بالایی دارد.
  • نمایشگر باسکول ۶۰ تنی با قابلیت برقراری ارتباط با کامپیوتر باعث سهولت و دقت توزین می‌شود.
  • باسکول جاده ای تریلی کش، از چند اجزای مهم از جمله صفحه باسکول (فلزی یا بتنی)، لودسل، نمایشگر، جعبه تقسیم و پرینتر تشکیل شده است.   
  • باسکول تریلی کش به صورت برجسته و همسطح نصب می‌شود. تشخیص اینکه باسکول به صورت همسطح یا برجسته نصب شود به فضای اختصاص داده شده برای نصب بستگی دارد.

قیمت باسکول تریلی کش

تعیین قیمت باسکول تریلی کش به عوامل مختلفی از قبیل جنس صفحه باسکول، برند لودسل، مدل نمایشگر و قابلیت های آن بستگی دارد.

باسکول ۶۰ تنی

به عبارتی هر زمان که صحبت از قیمت به میان می‌آید، جنس سازه (بتنی پیش ساخته، نیم بتن نیم فلز یا تمام فلز)، برند لودسل، مدل نمایشگر و پرینتر، نصب و راه اندازی باسکول، خدمات و گارانتی‌های مطمئن در قیمت باسکول ۶۰ تنی تاثیر می‌گذارد.

در بسیاری از موارد تغییر یکسری پارامترها تاثیر آنچنانی بر قیمت نهایی باسکول ندارد اما مواردی از قبیل برند لودسل و جنس سازه باسکول مستقیما بر قیمت نهایی آن تاثیر قابل توجهی می‌گذارند.

به کارگیری وسایل جانبی هم بر قیمت باسکول تاثیر می‌گذارد، مثلا استفاده از دستگاه پلاک خوان، گیت ورودی و نمایشگر دوم بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع