جستجو

کاربرد باسکول ۵۰ تنی در کشاورزی

خرید باسکول ۵۰ تنی

باسکول ۵۰ تنی در بسیاری از صنایع کوچک و متوسط ابزاری حیاتی برای کنترل و مانیتور کردن فرآیندهای در حال اجرا در یک کسب‌و‌کار است. باسکول به شما کمک می‌کند در ابتدا تمامی اطلاعات ورود و خروج محموله ها به مجتمع تولیدی را کنترل کنید و سپس از این اطلاعات در سیستم حسابداری و برنامه ریزی تولید استفاده کنید. بنابراین نقش حیاتی باسکول در صنایع غیر قابل انکار است. در این مقاله، کاربرد باسکول ۵۰ تنی در کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته است.

کشاورزی در ایران

اقتصاد کشاورزی بخش مهمی از اقتصاد کشور ایران را تشکیل داده است. ایران از زمان باستان تا کنون محل بسیار مناسبی برای کشاورزی بوده است. بر همین اساس، جابجایی های جمعیتی زیادی با هدف کشاورزی در این سرزمین رخ داده است. از آنجایی که زنجیره تامین غذا در دنیا امری بسیار ضروری است، کشورهایی که صنعت کشاورزی قوی دارند همیشه در اقتصاد جهانی نقش مهمی داشته‌اند. 

خرید باسکول ۵۰ تنی

بر اساس آخرین آمار رسمی اعلام شده، کشاورزی ۶ درصد از سهم اقتصاد را به خود اختصاص داده است.  این ۶ درصد به ترتیب شامل ۷۱ ٪ کشت و باغداری، ۲۴٪ دامداری، ۴٪ بخش آبزیان و ۱٪ جنگل‌داری می‌شود.

دامداری و دامپروری

دامداری و دامپروری هم در ایران یکی از حوزه های تاثیر گذار بر اقتصاد است که حجم بالایی از آن به دامداری گوسفندان اختصاص یافته است، علاوه بر گوسفند، پرورش گاو، شتر، اسب، گاومیش و قاطر هم از دیگر فعالیت‌های حوزه دامداری و دامپروری است. علاوه بر موارد فوق، در سال‌های اخیر زیرساخت مرغ‌داری‌ها توسعه پیدا کرده و تعداد افراد زیادی در حال حاضر در این صنعت مشغول به فعالیت هستند. رشد چشمگیر صنعت دامداری و دامپروری در ایران باعث شده تمامی فعالیت‌های این حوزه در خود کشور صورت گیرد.

تاثیر باسکول ۵۰ تنی بر صنعت کشاورزی

باسکول ۵۰ تنی به صورت فلزی یا بتنی و در دو حالت همسطح و برجسته قابل اجرا است. بسته به محل کشاورزی و میزان رطوبت منطقه بایستی باسکول جاده ای متناسب با شرایط محیطی خریداری کنید. برای انتخاب باسکول متناسب با کسب‌وکار خود بهترین گزینه تماس با کارشناسان فروش ما در دیجی باسکول است. دلیل به کارگیری باسکول ۵۰ تنی در صنعت کشاورزی، پایین بودن حجم جابجایی محموله در مقایسه با صنایع بزرگ است. اصولا برای اکثر سایت‌های کشاورزی و دامداری باسکول با حداکثر ظرفیت توزین ۵۰ تن کافی است.

خرید باسکول ۵۰ تنی

باسکول ۵۰ تنی یا باسکول کامیون کش به شما کمک می‌کند میزان مواد مصرفی به کار برده شده در مزرعه (سموم، کود و …) و مقدار خوراک دام و طیور خریداری شده برای هر دوره کشت و پرورش را با دقت بالایی محاسبه کنید. از طرفی تمامی محموله هایی که به عنوان محصول نهایی از واحد صنعتی شما خارج می‌شود را با باسکول اندازه گیری می‌کنید.

ثبت میزان مواد اولیه خریداری شده و محصول نهایی خارج شده از واحد صنعتی با ذکر قیمت به شما کمک می‌کند اگر دچار اشتباهی شده‌اید آن را اصلاح کنید و در صورتی که متضرر شده‌اید دلیل آن را به متوجه شوید، همچنین برنامه ریزی بهتری برای دوره‌های بعد داشته باشید. بعلاوه، از این اطلاعات برای مرتب سازی حساب‌های داخلی واحد صنعتی و محاسبات حسابداری استفاده خواهید کرد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع