جستجو

باسکول ۸ متری فلزی چیست؟

باسکول ۸ متری فلزی

در این مقاله باسکول ۸ متری فلزی مورد توجه قرار گرفته و توضیحاتی در مورد آن ارائه شده است. در نمونه بتنی باسکول، ترکیبی از فلز و بتن برای تولید استفاده می‌شود و در نمونه فلزی تنها از فلز به استفاده می‌شود. در هر دو حالت باسکول در طول ۸ و ۱۶ متر تولید می‌شود که هر کدام برای هدف خاصی بسته به کسب و کار کاربرد دارد. باسکول های ۸ متری برای توزین بار کامیون ها طراحی می‌شوند که آنها را باسکول کامیون کش می‌گویند.

باسکول فلز ۸ متری چه ویژگیهایی دارد؟

باسکول ۸ متری فلزی ظرفیت توزین ۵۰ تن دارد، و ابعاد آن ۳*۸ متر طراحی می‌شود که مشخصا برای توزین کامیون های ۱۰ چرخ و وسایل نقلیه کوچکتر از آن طراحی می‌شود. باسکول هایی که برای توزین کامیون از جنس فلز تولید می‌شوند را باسکول فلز ۸ متری می‌گویند.  

 به خاطر داشته باشید باسکول ۵۰ تنی، باسکول کامیون کش و باسکول ۸ متری همگی یکی هستند و برای توزین کامیون و وسایل نقلیه کوچکتر از آن استفاده می‌شوند که به صورت فلزی و بتنی تولید می‌شوند.

باسکول ۸ متری فلزی

اجزای باسکول ۸ متری فلزی

تمامی بخش‌های باسکول فلزی مانند نمونه بتنی است و تنها جنس صفحه باسکول یا همان پلتفرم متفاوت است. فونداسیون که وظیفه دریافت بار از لودسل را دارد عموما به صورت عرضی یکپارچه به صورت بتنی پیش ساخته در کارخانه تولید و به محل نصب ارسال می‌شود. لودسل ها از نوع آنالوگ یا دیجیتال بسته به درخواست مشتری نصب می‌شوند که مکانیزم توزین آنها بایکدیگر متفاوت است اما تاثیری بر دقت باسکول ندارند و هر دو با یک دقت یکسان توزین را انجام می‌دهند.

جانکشن باکس یا همان جعبه اتصال هم که وظیفه تجمیع ولتاژهای دریافتی از لودسل‌ ها را دارد در نمونه لودسل آنالوگ استفاده می‌شود. نمایشگر باسکول هم در انتهای فرآیند توزین عدد را نمایش می‌دهد و عملیات توزین را ذخیره می‌کند، این ابزار در قابلیت‌های مختلف بسته به کسب و کار قابل تغییر است.

و اما صفحه باسکول که مهمترین تفاوت باسکول ۸ متری فلزی است تماما از فولاد تولید می‌شود و هیچ ساختار بتنی ندارد. طراحی آن با استفاده از تیرآهن های به کار برده شده در صفحه که مقاومت آن را در برابر بارهای دریافتی از وسایل نقلیه افزایش می‌دهد صورت گرفته که بر روی آن یک صفحه فلزی قرار می‌گید که وسیله نقلیه برای توزین روی ان قرار می‌گیرد.

قیمت باسکول ۸ متری فلزی

همانطور که در بالا ذکر شد، باسکول فلزی ۸ متری کاملا از فلز تولید می‌شود، در تولید این باسکول از تیر‌های مختلف و بال پهن استفاده می‌شود، به دلیل همین امر و بالا بودن قیمت فلز طبیعتا همیشه قیمت آن در اندازه یکسان در مقایسه با نمونه بتنی بیشتر است.  

تعیین قیمت به عواملی از قبیل میزان مواد مصرفی، تعداد و برند لودسل‌، ابعاد و حداکثر ظرفیت باسکول بستگی دارد. در صورت تمایل به خرید باسکول فلزی ۸ متری و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در دیجی باسکول ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع