Baskool Kamiyonesh 5

باسکول کامیون کش

باسکول کامیون کش دیجی باسکول در دو نوع همسطح و برجسته قابلیت نصب دارند. این محصول ظرفیت توزین تا ۵۰ تن و ۶۰ تن را دارد و برای اغلب صنایع متوسط اعم از کارخانجات و مجموعه های صنایع غذایی، صنعتی، تولیدی و کشاورزی کاربرد دارد.

دریافت قیمت باسکول کامیون کش
guarantee 1

پشتیبانی محصول

cash on delivery

شرایط پرداخت

original products

گارانتی معتبر

installation

نصب و راه‌اندازی

آشنایی با باسکول کامیون کش

باسکول جاده ای از جمله ابزارهای ضروری صنعت می‌باشد. باسکول کامیون کش یک باسکول جاده ای است که هدف آن توزین کامیون‌ ها است. درصد بالایی از اقلام و مواد مصرفی توسط کامیون ‌ها جابجا می‌شوند و بایستی توسط باسکول کامیون کش توزین شوند.

ابعاد باسکول کامیون کش

ابعاد باسکول کامیون کش قابلیت شخصی سازی بسته به سفارش مشتری را دارد ولی در حالت پیش فرض این باسکول ها در ابعاد 8*3 تولید می‌شوند. مواد به کار رفته در باسکول کامیون کش غالبا بتن و فلز است که امکان تولید این باسکول به صورت تمام فلز هم وجود دارد.
اجزای باسکول کامیون کش در دو حالت اجرا در محل و پیش ساخته قابل سفارش است. هر کدام یک از این موارد مزایا و معایب خود را دارند که اساس انتخاب بین این دو حالت محل نصب باسکول و ملاحظات مربوط به آن است.

مشخصات فنی باسکول کامیون کش

مشخصات فنی باسکول کامیون کش در جدول زیر توضیح داده شده است.

نوع صفحه باسکول

بتن-فلز / تمام فلز

ظرفیت اسمی باسکول

۵۰ تن

دقت توزین  

۵ ±  کیلوگرم

ابعاد باسکول کامیون 

حدود ۳ متر در ۸ متر

زینه استاندارد

۱۰ کیلوگرم

تعداد لودسل استفاده شده

تا ۶ لودسل

میزان بار محوری مجاز

تا ۴۰ تن (CLC) بسته به نوع

نوع پروتکشن

مجموعه چهار پهلو / نبشی / پیچ و مهره

تعداد پروتکشن

تا ۸ عدد

قابلیت نصب

همسطح / برجسته

نوع فونداسیون

اجرا در محل / پیش ساخته / شناژدار

گارانتی و خدمات پس از فروش باسکول کامیون کش

باسکول کامیون کش ارائه شده توسط دیجی باسکول با بهترین طراحی و مواد اولیه به بازار عرضه می‌گردد و از این حیث تمامی نیاز مشتریان را برای توزین محموله تا ۵۰ تن برآورده می‌کند. شاسی طراحی شده در باسکول کامیون کش از فلز مرغوب انتخاب شده و مقاومت باسکول برای طول عمر بالا افزایش یافته است. صفحه باسکول هم با ترکیبی از آهن و بتن مرغوب از مقاومت بالایی در برابر نیروی‌های وارده برخوردار است.

نظرات راجع به باسکول کامیون کش