باسکول تریلی کش

باسکول تریلی کش

باسکول تریلی کش  دیجی باسکول برای توزین وسایل نقلیه سنگین بویژه تریلی کاربرد دارد. باسکول تریلی کش در بسیاری از کارخانه‌های صنعتی و معادن که با مواد و اجسام سنگین سروکار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. باسکول جاده ای با ظرفیت‌های متفاوتی در صنایع کاربرد دارند که در این میان باسکول تریلی کش به دلیل ظرفیت توزین بالایی که در مقایسه با بقیه باسکول جاده ای ها دارد از استقبال بیشتری برخوردار است.

دریافت قیمت باسکول تریلی کش
guarantee 1

پشتیبانی محصول

cash on delivery

شرایط پرداخت

original products

گارانتی معتبر

installation

نصب و راه‌اندازی

آشنایی با باسکول تریلی کش

خرید باسکول تریلی کش به عوامل متعددی از جمله ثابت یا متحرک بودن، برجسته با همسطح بودن، تعداد دفعات استفاده در روز، فضای اختصاص داده شده به باسکول جاده ای، شرایط محیطی که باسکول در آن کار می‌کند و بودجه خرید باسکول بستگی دارد.
اگر قصد خرید باسکول تریلی کش را دارید حتما از موضوعات فنی آن اطلاعات کافی کسب کنید. تیم تخصصی مستقر در دیجی باسکول، باسکول جاده ای متناسب با هدف شما را پیشنهاد می‌دهد. قبل از هر اقدامی با متخصصان ما در دیجی باسکول تماس بگیرید.

نکات ضروری باسکول تریلی کش

نصب و راه اندازی باسکول تریلی کش در چند مدل امکان پذیر است: باسکول تریلی کش به صورت ثابت و متحرک. باسکول تریلی کش ثابت در دو حالت همسطح و برجسته نصب و راه اندازی می‌شود. عملیات آماده سازی محل نصب در این دو حالت با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام نیازمند عملیات آماده سازی متفاوتی هستند. باسکول تریلی کش متحرک هم که یکی دیگر از حالت های استفاده از باسکول تریلی کش است که بر اساس محل نصب و کاربرد انتخاب می‌شود و دارای هزینه کمتری در مقایسه با باسکول تریلی کش ثابت است. انتخاب این دو مدل نصب و راه اندازی باسکول به کاربرد و محل استفاده باسکول تریلی کش بستگی دارد.
ظرفیت باسکول تریلی کش تا ۶۰ تن است که این ظرفیت دامنه کاربرد این باسکول را برای توزین مواد مختلف گسترش می‌دهد. باسکول تریلی کش به صورت صفحات باسکول فلز-بتن یا فلز قابلیت تولید دارد. ابعاد این باسکول به صورت دو صفحه و به اندازه ۱۶*۳ طراحی و تولید می‌گردد.
باسکول تریلی کش امکان سفارشی سازی هم دارد، که در این مورد هم می‌توانید با متخصصان ما در دیجی باسکول تماس بگیرید.

مشخصات فنی باسکول تریلی کش

مشخصات فنی باسکول کامیون کش در جدول زیر توضیح داده شده است.

مشخصات فنی باسکول تریلی کش

مدل صفحه باسکول

بتن-فلز / فلز

حداکثر ظرفیت توزین

۶۰ تن

دقت باسکول

 ±۵ کیلوگرم

زینه استاندارد

۱۰ کیلوگرم

تعداد لودسل استفاده شده

۸ عدد

میزان بار مجاز هر محور

۳۶ تن  (CLC)

مدل پروتکشن

استفاده از پیچ و مهره

تعداد پروتکشن استفاده شده  

۸ عدد

نوع نصب باسکول

به صورت همسطح و برجسته

مدل فونداسیون

پیش ساخته شناژدار / ساخته شده در محل

تصاویر باسکول تریلی کش

گارانتی و خدمات پس از فروش باسکول تریلی کش

باسکول تریلی کش ارائه شده توسط دیجی باسکول با بهترین طراحی و مواد اولیه به بازار عرضه می‌گردد و از این حیث تمامی نیاز مشتریان را برای توزین محموله تا ۶۰ تن برآورده می‌کند.

نظرات راجع به باسکول تریلی کش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *