باسکول-دامپ-تراک

باسکول دامپ تراک

باسکول دامپ تراک برای توزین دامپ تراک که عمدتاً در معادن بکار گرفته می‌شوند کاربرد دارد. با توجه به شرایط خاص این باسکول‌ها در اکثر مواقع با ظرفیت ۱۲۰ تن تا ۵۰۰ تن طراحی و تولید می‌شوند.

دریافت قیمت باسکول دامپ تراک
guarantee 1

پشتیبانی محصول

cash on delivery

شرایط پرداخت

original products

گارانتی معتبر

installation

نصب و راه‌اندازی

آشنایی با باسکول دامپ تراک

به کامیون‌های عظیم الجثه‌ای که برای حمل و نقل و جابجایی مواد سنگین استفاده می‌شود دامپ تراك می‌گویند. معمولا دامپ تراک ‌ها را برای جابجایی موادی از قبیل شن و ماسه، سنگریزه و نخاله‌های معدنی، خاك و … در معادن استفاده می‌کنند.

از دامپ تراک در صنایع بزرگ به خصوص در معادن بسیار استفاده می‌شود، تمامی این صنایع تاثیر مستقیمی بر صنعت و اقتصاد یک کشور دارند، بنابراین توزین تمامی بارهای جابجا شده با دامپ تراک امری الزامی است. به منظور توزین دامپ تراک، باسکول های دامپ تراک از ظرفیت ۱۲۰ تن تا ۵۰۰ تن طراحی و تولید می‌شوند.

نکات ضروری باسکول دامپ تراک

این باسکول با توجه به کاربرد و ظرفیت مورد استفاده مشتری، طراحی و نصب می‌شوند. به دلیل بالا بودن ظرفیت توزین و بار وارده بر هر محور بایستی با دقت بالایی طراحی و تولید شوند. امکان نصب باسکول دامپ تراک به صورت همسطح و برجسته وجود دارد که این امر تا حد زیادی به محل نصب باسکول دامپ تراک بستگی دارد. به دلیل ظرفیت‌های توزین بالای این باسکول‌ها بهتر است باسکول به صورت همسطح نصب شود.

تیم ما در دیجی باسکول امکان تولید باسکول دامپ تراک را در دو نوع فلزی و پیش ساخته بتنی دارد. باسکول دامپ تراک پیش ساخته زمان نصب باسکول را کوتاه کرده و فرایند نصب و راه اندازی از سهولت بالایی برخوردار است. لودسل‌های استفاده شده در باسکول دامپ تراک دارای گواهینامه استاندارد بوده و به دلیل حساسیت بالایی این باسکول‌ها بهترین لودسل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی اجزای باسکول و فرایند نصب آن بر اساس استانداردهای بین‌المللی است و شما با اطمینان خاطر می‌توانید از این باسکول‌ها در بازه زمانی طولانی استفاده کنید.

مشخصات فنی باسکول دامپ تراک

در جدول زیر مشخصات فنی باسکول دامپ تراک ذکر شده است. می‌توانید قبل از خرید باسکول دامپ تراک از دیجی باسکول با مشخصات فنی آن به طور اجمالی آشنا شوید.

باسکول دامپ تراک

صفحه باسکول دامپ تراک

بتن-فلز / فلز

بازه توزین

۱۲۰ تا ۵۰۰ تن

دقت باسکول

کیلوگرم ±5

زینه استاندارد

10 کیلوگرم

تعداد لودسل استفاده شده

بر اساس ظرفیت توزین و تعداد صفحه

میزان بار مجاز هر محور

۴۰ تن  (CLC)

پروتکشن

بر اساس ظرفیت توزین و تعداد صفحه

مدل نصب باسکول

به صورت همسطح و برجسته

نحوه نصب فونداسیون

پیش ساخته شناژدار / ساخته شده در محل

نظرات راجع به باسکول دامپ تراک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *