جستجو

باسکول ۱۶ متری فلزی

باسکول ۱۶ متری فلزی

باسکول ۱۶ متری فلزی در این مقاله بررسی شده است تا شما با باسکول تمام فلزی که به منظور توزین تریلی ها استفاده می‌شود و تا ۶۰ تن ظرفیت توزین دارد آشنا شوید.  

باسکول های جاده ای در طول ۱۶ متر به صورت برجسته یا همسطح با متریال فلزی و بتنی قابل استفاده هستند. به باسکول با طول ۸ متر باسکول کامیون کش و به باسکول با طول ۱۶ متر باسکول تریلی کش می‌گویند. این نام گذاری به دلیل هم اندازه بودن طول آنها با وسیله نقلیه مورد نظر است و بعلاوه حداکثر ظرفیت توزین آنها با وزن وسیله نقلیه همخوانی دارد.

باسکول ۱۶ متری فلزی چیست؟

 باسکول ۱۶ متری با ظرفیت توزین حداکثر ۶۰ تن، ابعاد آن ۳ در ۱۶ متر طراحی می‌شود؛ به عبارتی دو صفحه ۸ متری در امتداد همدیگر نصب می‌شوند. ممکن است این باسکول به صورت ۶ پایه یا ۸ پایه نصب شود، در اینجا منظور از پایه تعداد لودسل‌هایی است که استفاده می‌شود.

ویژگی های باسکول‌ ۱۶ متری فلزی

اجزای اصلی باسکول۱۶ متری فلزی تیرآهن ها و ورق فلزی است که به صورت جوشکاری و پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌شوند. به همراه صفحه، از فونداسیون، لودسل ها، نمایشگر باسکول برای نصب باسکول استفاده می‌شود. این باسکول دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که دلیل آن استفاده از فلز در تمامی بخش‌های آن است؛ در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها پرداخته شده است.

استحکام کششی بالا: استحکام و مقاومت این باسکول به دلیل استفاده از فولاد کربنی در برابر بازهای تحملی بسیار بالا است.

قابلیت جابجایی: به دلیل زیرسازی بسیار کم این باسکول، برای کسب‌و‌کار‌هایی که دائما جابجا می‌شوند این باسکول گزینه فوق العاده مناسبی است.

 فرآیند تعمیر و نظافت آسان: از انجایی که این باسکول به صورت برجسته نصب می‌شود، دسترسی به زیر آن با هدف عملیات تعمیر و نظافت از سهولت بالایی برخوردار است.

هزینه حمل و نقل پایین در زمان نصب: اجزای باسکول ۱۶ متری فلزی در مقایسه با نمونه بتنی سبک بوده و به راحتی بعد از ساخت در کارخانه می‌توان با یک تریلی آن را به محل نصب فرستاد.  

 مکانیزم باسکول ۱۶ متری فلزی

در بسیاری از مواقع باسکول را یم یک ترازوی دیجیتال جاده بسیار بزرگ می‌دانند که از لحاظ شکل ظاهری به پلی  شباهت دارد که با قرار گرفتن وسیله نقلیه روی آن، توزین انجام می‌شود. بدنه فلزی باسکول از تغییر شکل و کرنش در برابر بارها جلوگیری می‌کند که همین امر طول عمر باسکول را به شدت افزایش می‌دهد.

  توزین وسایل نقلیه جاده ای، در مدل های قدیمی به صورت آنالوگ انجام صورت می‌گرفت اما در حال حاضر لودسل ها و نمایشگرهای دیجیتال استفاده می‌شوند که دقت بالایی هم دارند.

بعد از تبدیل بار به ولتاژ در لودسل، این سیگنال به نمایشگر ارسال شده و در آنجا به اعداد قابل خوانش تبدیل می‌شود. کلیت اتقافات با بیان شاده در همین حد است که بحث تخصصی از حوصله این مقاله خارج است.

برای خرید باسکول ۱۶ متری فلزی می‌توانید با ما در دیجی باسکول در ارتباط باشید، ما با توجه به کسب‌و‌کار شما، همیشه بهترین گزینه را پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع