جستجو

تعریفی مختصر از باسکول ۱۶ متری

تعریفی مختصر از باسکول ۱۶ متری

توضیح کامل در خصوص باسکول ۱۶ متری

باسکول های ۱۶ متری که با نام باسکول تریلی کش هم شناخته می‌شوند برای توزین وسایل نقلیه خیلی سنگین مانند تریلی ها طراحی شده.دلیل نامگذاری آنها ابعادی است که متناسب با تریلی‌ها طراحی شده است، آنها در ابعاد ۱۶ در ۳ متر تولید می‌شوند. این باسکول های ۱۶ متری قابلیت توزین وزن ۶۰ تنی دارند و در آن از ۸ و در برخی موادر ۶ لودسل با میزان دقت اندازه گیری ۵ کیلوگرم استفاده می‌شود. تولید این باسکول‌ به صورت فلزی و بتنی با در نظر گرفتن اقلیم آب و هوایی محل نصب و صنعت مورد نظر تولید می‌شود، هر جنس باسکول متناسب با صنعت خاصی تولید شده تا بتوان گوناگونی صنایع را بر اساس نوع ساخت و تکنولوژی پوشش داد.

تفاوت باسکول ۱۶ متری فلزی با بتنی در چیست؟

یکی از تفاوت هایی که همیشه در این دو نوع باسکول به چشم می‌خورد مواد به کار رفته در تولید است که بر همین اساس هم نامگذاری شده‌اند. باسکول های فلزی در مقایسه با نمونه بتنی به مراتب زمان کمتری برای راه‌اندازی نیاز دارد و بعد از نصب می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. همین امر سبب شده تا صنایع مختلف به باسکول های فلزی تمایل بیشتری نشان دهند تا بتوانند پس از نصب سریعاً به بهره برداری برسند.

با توجه به نوع منطقه جغرافیایی و صنعت شما سازگاری جنس بدنه باسکول و دقت توزین بسیار مورد اهمیت است. در مناطقی که شرایط آب و هوایی آن مرطوب است تعادل وسایل نقلیه بر باسکول بتنی در مقایسه با باسکول فلزی بسیار بهتر است. همچنین تمایل به خوردگی صفحات فلزی حتی با پوشش رنگ‌های مقاوم به خوردگی در محیط های مرطوب و خیس بالاتر است، بنابراین نمونه باسکول بتنی انتخاب منطقی‌تری برای مناطق با رطوبت بالا است.

خرید و قیمت باسکول جاده ای ۱۶ متری

گروه دیجی باسکول با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات توزین سنگین و نیمه سنگین، از پیشتازان صنعت تولید باسکول ۱۶ متری در ایران محسوب‌ می‌شود. در حال حاضر باسکول جاده‌ای دیجی باسکول با مدنظر قرار دادن تمامی استانداردها، تکنولوژی‌ها و فنون مدرن در تولیدات خود و همچنین بهره گیری از متریال درجه یک و کارشناسان توانمند و متخصص و خدمات پس از فروش مطلوب، توانسته نظر مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی را جلب نماید. شما می‌توانید برای خرید هر یک از انواع باسکول های جاده و دریافت مشاوره خرید باسکول ۱۶ متری، با کارشناسان ما در واحد فروش، ارتباط برقرار کنید. با توضیح شرایط کاری خود بهترین راهنمایی ها را دریافت خواهید کرد.

در مورد قیمت هم باید خاطرنشان کرد که محاسبه آن به فلزی یا بتنی بودن، برند و تعداد لودسل و نمایشگر باسکول دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع