جستجو

نصب باسکول تریلی کش در شهرک صنعتی شمس آباد

نصب باسکول تریلی کش در شهرک صنعتی شمس آباد

بدون شک سیستم‌های توزین یکی از نیازهای مبرم صنعت است، چرا که ابزار کنترلی برای توزین دقیق وزن در تمامی مراحل تولید محصولات است. در این میان باسکول جاده ای به عنوان ابزار کنترل ورودی و خروجی مجموعه‌های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

باسکول جاده ای کامیون کش و باسکول جاده ای تریلی کش بیشترین باسکول‌هایی نصب شده در تمامی صنایع هستند که به دلیل استفاده بالا از کامیون و تریلی این امر اتفاق افتاده است. تقریبا بیشترین باسکول های جاده ای نصب شده در شهرک‌های صنعتی از ظرفیت توزین ۵۰ و ۶۰ تنی برخوردارند که به دلیل استفاده بالا از کامیون و تریلی در حمل بار دور از ذهن نیست.

توضیحاتی پیرامون شهرک صنعتی شمس آباد

شهرک صنعتی شمس‌آباد در جنوب استان تهران صنایعی بسیاری را در خود جا داده که وسعتی بالغ بر ۳ هزار هکتار دارد.

این شهرک در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران – قم، در مجاورت شهر حسن‌آباد، در فاصله   ۵ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فاصله ۸ کیلومتری از اولین ایستگاه راه‌آهن شهر تهران می‌باشد.

تنوع کسب‌وکارهای فعال در شهرک صنعتی شمس آباد به دلیل نزدیکی به تهران بالا است، در این میان می‌توان به زمینه‌های فعالیتی از قبیل صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی و کانی غیرفلزی اشاره کرد.

بر همین اساس، می‌توان فهمید که صنایع فعال در این شهرک صنعتی هم نیاز زیادی به باسکول‌ های جاده ای تریلی کش و کامیون کش دارند. 

فرآیند نصب باسکول ۶۰ تنی در شمس آباد

در این بخش به شرح نحوه نصب باسکول ۶۰ تنی پرداخته‌ایم تا شما هم با این فرآیند آشنا شوید.

قدم اول: نصب اجزای مکانیکی باسکول ۶۰ تنی

تمامی اجزای مکانیکی قطعات بتنی پیش ساخته‌ای هستند که از کارخانه به محل نصب ارسال می‌شود.

با ارزیابی اولیه محل نصب و نحوه ورود و خروج وسایل نقلیه به کارخانه، آماده سازی محل نصب از قبیل خاکبرداری، دیوارکشی گودال و تراز کف گودال انجام می‌شود. تخمین فضای مورد نیاز برای نصب باسکول با توجه به رفت و آمد وسایل نقلیه در همین مرحله صورت می‌گیرد. در اختصاص فضای نصب، همسطح یا برجسته بودن نصب مهم است.

در نصب مکانیکی ابتدا فونداسیون های عرضی نصب و تراز می‌شوند و بعد از آن با در نظر گرفتن محل نصب لودسل‌ها و رعایت فاصله فنی آن، صفحه باسکول نصب می‌شود. توجه داشته باشید در زمان نصب صفحه باسکول حتما بایستی از جرثقیل استفاده شود.

قدم دوم: نصب قطعات الکترونیک باسکول ۶۰ تنی

در نصب قطعات الکتریکی اقداماتی از قبیل نصب لودسل، سیم کشی‌ها، جانمایی جعبه اتصال و نمایشگر باسکول انجام می‌شود. هدف نصب قطعات الکتریکی با دقت و حساسیت بالا و ایجاد ارتباط کاری بین آنها با دیگر اجزای مکانیکی است. در نمونه در حال توضیح، لودسل ها دیجیتال بوده که به همین دلیل از جانکشن باکس استفاده نشده و تمامی لودسل‌ها به صورت مستقیم به نمایشگر باسکول متصل شده‌اند. 

خرید باشکول جاده ای برای شهرک صنعتی شمس آباد

اگر شما هم در شهرک صنعتی شمس آباد هستید و قصد خرید باسکول جاده ای دارید میتوانید با کارشناسان فروش استان تهران به طور مستقیم ارتباط بگیرید و با درمیان گذاشتن کسب‌وکار خود و نیازهایی که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت قیمت سریع